Szerző: Ady Krisztián

2004. május 7. 12:43

Stratégiai szövetséget kötött a British Telecommunications plc és a HP

Stratégiai szövetséget kötött a British Telecommunications plc és a HP, melynek keretében közösen kívánják kiaknázni a globális infokommunikációs technológiai (ICT) piac új lehetőségeit. A két cég olyan lehetőségeket lát a kommunikációs és az informatikai szektor konvergenciájában, amely révén együtt biztosíthatják a bővülő ICT-piacon szolgáltatásaikat.

Stratégiai szövetséget kötött a British Telecommunications plc és a HP, melynek keretében közösen kívánják kiaknázni a globális infokommunikációs technológiai (ICT) piac új lehetőségeit. A két cég olyan lehetőségeket lát a kommunikációs és az informatikai szektor konvergenciájában, amely révén együtt biztosíthatják a bővülő ICT-piacon szolgáltatásaikat.

Az együttműködés első lépéseként a két vállalat 1,5 milliárd dollár összértékű menedzselt szolgáltatási szerződést írt alá a következő hét évre. Ennek keretében a HP menedzseli majd a BT középkategóriás és asztali gépes IT-infrastruktúráját az Egyesült Királyságban, a BT pedig átveszi a HP beszédcélú és adatátviteli hálózatának, valamint terméktámogatási call centereinek üzemeltetési feladatait az európai, közel-keleti és afrikai országokat összefogó EMEA-régió területén.

A menedzselt szolgáltatási szerződés stabil alapot teremt a hosszú távú együttműködéshez, a következő néhány hónapban a partnerek megvalósítják az új szerződésben foglaltakat, ezzel párhuzamosan pedig kidolgozzák a közös értékesítés stratégiáját.

"A vállalati működésben minden korábbinál fontosabb szerepet játszik a hálózati csatlakozás. Az üzleti élet és a technológia szövevényes világában az informatikát és a kommunikációt hatékonyan ötvöző környezet kiépítése stabil alapot szolgáltat a növekedéshez" -- mutatott rá a HP elnök-vezérigazgató asszonya, Carly Fiorina. "Egyesült erővel nemcsak saját képességeinket emeljük magasabb szintre -- ügyfeleink számára is ugyanezt a színvonalat biztosítjuk, mégpedig maximális biztonság, megbízhatóság és gyorsaság mellett."

Ben Verwaayen, a BT vezérigazgatója az alábbiakat fűzte a bejelentéshez: "Nagyszerű lehetőség ez, amely ráadásul ICT-stratégiánk központi elemeire épül. Az infokommunikációs technológia globális piaca jelentős növekedési potenciállal rendelkezik és mind a BT, mind pedig a HP számára értékes lehetőséget kínál a forgalom élénkítésére. Konszolidálódó ágazatunkban kétségtelenül érdemes egy világszínvonalú kommunikációs szolgáltatónak és egy globális informatikai vállalatnak szövetségre lépnie."

A két vállalat szolgáltatásaival már ez év nyarától megcélozza az európai piac egyes nagyvállalatait, valamint a brit magánfelhasználói és kis- és középvállalkozói szegmenst. A feltételek és a lehetőségek javulásával a szolgáltatásokat további piacokra is kiterjesztik majd.

A BT és a HP világszínvonalú szolgáltatások kidolgozására készülnek az infokommunikációs infrastruktúra, az alkalmazás felügyelet, a mobil működés, a munkahelyi megoldások és a kapcsolattartási (contact center) szolgáltatások területén. Együttműködési stratégiájuk részeként olyan közös szolgáltatásnyújtási modellt alakítanak ki, amely a két cég megoldásainak hatékonyabb műszaki összehangolásával együttes és egyéni piacra lépés esetén egyaránt kiváló ICT-szolgáltatások biztosítását teszi lehetővé.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról