Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Szűrést lehetővé tévő tárgysorral kell ellátni a pornográf tartalmú reklámleveleket az Egyesült Államokban

Ady Krisztián, 2004. április 14. 13:48
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Az Egyesült Államok Szövetségi Kereskedelmi Bizottságának (Federal Trade Commission, FTC) keddi közleménye szerint május 19-ét követően egyértelmű azonosító szöveggel kell ellátni az Államokban küldött pornográf, szexuális tartalmú reklámleveleket, üzeneteket. A szexuális tartalmú e-mailek tárgysorában a Sexually-Explicit: szövegrészt is el kell helyezni, mely lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyedén kiszűrhessék ezeket az e-maileket.

Az Egyesült Államok Szövetségi Kereskedelmi Bizottságának (Federal Trade Commission, FTC) keddi közleménye szerint május 19-ét követően egyértelmű azonosító szöveggel kell ellátni az Államokban küldött pornográf, szexuális tartalmú reklámleveleket, üzeneteket. A szexuális tartalmú e-mailek tárgysorában a "Sexually-Explicit:" szövegrészt is el kell helyezni, mely lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyedén kiszűrhessék ezeket az e-maileket.

A kéretlen reklámlevelek az egyértelmű azonosító szöveg ellenére sem tartalmazhatnak pronográf, szexuális tartalmú képeket, állományokat. Az FTC a határozat meghozatalával a január elsejétől életbe lépett, az Egyesült Államok egész területén érvényes CAN-SPAM spamtörvény vonatkozó rendelkezéseinek felel meg.

A bizottság eredetileg "Sexually-Explicit-Content:" szöveget tervezte feltüntetni a szexuális tartalmú levelek tárgysorában, azonban a szöveget végül lerövidítették. A hirdetők nem csak az e-mail üzenetben, hanem a tárgysorban sem alkalmazhatnak nyílt, vulgáris szöveget a figyelem felkeltésére, ugyanakkor alkalmazhatnak kattintható linkeket a levéltestben az általuk nyújtott tartalom közvetlen eléréséhez.

A szexuális tartalmú e-mailekkel kapcsolatban néhány állam már korábban is bevezetett hasonló megoldásokat, többek között az "ADV:Adult" szövegrészt kellett tartalmazniuk az ilyen reklámleveleknek. Ezeket a törvényeket azonban "felülírta" a januárban bevezetett általános szabályozás, a CAN-SPAM törvény.