Szerző: Bodnár Ádám

2004. március 19. 14:00

Megalakult Közép- és Kelet-Európa legnagyobb szoftverfejlesztő cége

A mai napon a Fathom Technology és EPAM Systems bejelentették a két cég egyesülését. A Fathom Technology egy Budapesten 160 fejlesztővel rendelkező élvonalbeli, J2EE és .NET technológiákra specializálódott szoftverfejlesztő cég, míg az EPAM szoftverfejlesztői szolgáltatások és IT-megoldások globális szállítója, amely az Amerikai Egyesült Államokban, Oroszországban és a Belorusz Köztársaságban összesen 600 alkalmazottal rendelkezik.

A mai napon a Fathom Technology és EPAM Systems bejelentették a két cég egyesülését. A Fathom Technology egy Budapesten 160 fejlesztővel rendelkező élvonalbeli, J2EE és .NET technológiákra specializálódott szoftverfejlesztő cég, míg az EPAM szoftverfejlesztői szolgáltatások és IT-megoldások globális szállítója, amely az Amerikai Egyesült Államokban, Oroszországban és a Belorusz Köztársaságban összesen 600 alkalmazottal rendelkezik.

Az egyesült cég Közép- és Kelet-Európa legnagyobb szoftverfejlesztői cégévé válik. A továbbiakban az egyesült vállalkozás az EPAM Systems néven folytatja tevékenységét. Az új szervezet jól kiegyensúlyozott technológiai háttérrel és szerteágazó üzleti tapasztalatokkal rendelkezik. Ötvözi az amerikai és európai megoldásokat és tanácsadói szakértelmet támaszkodva a nagy létszámú és skálázható budapesti, moszkvai és minszki mérnöki háttérre.

"Az EPAM által hozott erős észak-amerikai jelenlét, jelentős számú tapasztalt és magasan kvalifikált informatikai szakember magasabb színvonalú szolgáltatásokat és nagyobb hatékonyságot biztosít a Fathom ügyfelei számára" -- nyilatkozta Karl Robb, a Fathom Technology igazgatója és társalapítója, mely cégnek a Euroventures Danube BV a legnagyobb befektetője.

Az egyesült EPAM egy olyan új céget ad Közép- és Kelet-Európának, amely szervezeti méretéből fakadó adottságai, kiemelkedő szakmai kapacitása, költséghatékonysága, szigorú minőségpolitikai elvei és eredményei révén immár komoly tényező az élvonalbeli globális "offshore" szolgáltatók körében is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról