Szerző: Bodnár Ádám

2004. február 26. 16:51

Minden idők legnagyobb online felmérése Magyarországon

A 330 mintavételi ponton egyidejűleg zajló adatfelvétel során eddig több mint 11 ezer hazai internetező segítette válaszaival a hazai internetes társadalom megismerését. A hazai internetezők válaszai nemcsak az ügynökségeknek és hazai online hirdetőknek nyújtanak segítséget, hanem azon honlaptulajdonosoknak is, akik továbbra is szeretnék látogatóikat ingyenes hírekkel, információkkal és szórakoztató tartalommal ellátni.

A 330 mintavételi ponton egyidejűleg zajló adatfelvétel során eddig több mint 11 ezer hazai internetező segítette válaszaival a hazai internetes társadalom megismerését. A hazai internetezők válaszai nemcsak az ügynökségeknek és hazai online hirdetőknek nyújtanak segítséget, hanem azon honlaptulajdonosoknak is, akik továbbra is szeretnék látogatóikat ingyenes hírekkel, információkkal és szórakoztató tartalommal ellátni.

A kutatócégek és a vizsgálatban résztvevő honlapok munkatársai ezúton is szeretnék megköszönni segítségüket azon internetezőknek, akik kitöltötték és az elkövetkező másfél hétben még kitöltik a VLR 2004 kutatás kérdőívét. A köszöneten túl az adatfelvétel lezárását és ellenőrzését követően a főbb adatokat természetesen megismertetik az internetezőkkel.

A kérdőívvel végzett felmérés összehasonlíthatóvá teszi a honlapok látogatóinak demográfiai összetételét, és választ ad arra is, hogy a vizsgált honlapok hol helyezkednek látogatói összetételük alapján a hazai internetes médiamátrixban. A kutatatás eredményei 2004. március végétől lesznek elérhetők.

A HWSW látogatói a kérdőívet erre a címre kattintva tölthetik ki.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról