Szerző: castor

2004. február 16. 20:41

A Microsoft leállította a Mythica című szerepjáték fejlesztését

A Microsoft Game Studios leállította a Mythica című online szerepjáték fejlesztését. A döntést azzal indokolták, hogy az MMORPG stílusú (Massively Multiplayer Online Role Playing Game -- csak interneten keresztül játszható szerepjáték) programok piaca szerintük már túlságosan is telített, így részben saját maguknak teremtenének konkurenciát.

A Microsoft Game Studios leállította a Mythica című online szerepjáték fejlesztését. A döntést azzal indokolták, hogy az MMORPG stílusú (Massively Multiplayer Online Role Playing Game -- csak interneten keresztül játszható szerepjáték) programok piaca szerintük már túlságosan is telített, így részben saját maguknak teremtenének konkurenciát.

A cég szóvivője elmondta, hogy két MMORPG játékot fejlesztettek, ugyanis a Mythica mellett dolgoznak egy eddig még be nem jelentett alkotáson is. Ez utóbbi játékba már túl nagy összegeket fektettek, így a jövőben inkább erre kívánnak öszpontosítani.

A sajtóközlemény szerint a Microsoft megtartja a fejlesztőcsapat által már elkészített kódrészleteket, hogy azokat a jövőben egy eddig meg nem nevezett másik programban felhasználhassák. Azonban a kiadó szerint esély sincs rá, hogy egy hagyományos szerepjáték formájában később befejezzék a Mythicát.


A doboz, amelyet már sosem fogunk
látni a boltok polcain

A Mythica fejlesztését a tavalyi E3 kiállításon jelentette be a redmondi óriáscég. A program egy olyan mitológiai világba kalauzolta volna a játékosokat, amelyet a skandináv mondavilág elemeiből építettek fel. A tervek szerint a változatosság érdekében a program véletlenszerűen generálta volna a küldetéseket.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról