Szerző: Bodnár Ádám

2004. január 16. 12:37

Új vezérigazgató-helyettesek az Axelerónál

Az Axelero Internet új pénzügyi és marketing vezérigazgató-helyettesekkel erősíti csapatát. A pénzügyi vezérigazgató-helyettesi posztot Szász Dániel, míg a marketing vezérigazgató-helyettesei pozíciót Szalay-Bobrovniczky Kristóf fogja betölteni. A vezetők a január 1-től új szervezeti rend szerint működő vállalathoz csatlakoznak, amely a jövőben az üzletági (lakossági, vállalati, média) helyett a funkcionális (többek között értékesítési, marketing, portál) vállalati modell szerint folytatja tevékenységét.

Az Axelero Internet új pénzügyi és marketing vezérigazgató-helyettesekkel erősíti csapatát. A pénzügyi vezérigazgató-helyettesi posztot Szász Dániel, míg a marketing vezérigazgató-helyettesei pozíciót Szalay-Bobrovniczky Kristóf fogja betölteni. A vezetők a január 1-től új szervezeti rend szerint működő vállalathoz csatlakoznak, amely a jövőben az üzletági (lakossági, vállalati, média) helyett a funkcionális (többek között értékesítési, marketing, portál) vállalati modell szerint folytatja tevékenységét.

A 32 éves Szász Dániel közgazdász végzettségű. 1994-2003 végéig a General Motors munkatársa, ahol különböző pozíciókban tevékenykedik. 1994-96-ig pénzügyi elemző, 1996-98 között az Opel Magyarország pénzügyi vezetője, majd európai brand menedzser helyettese. 2000-2002-ig az Opel Southeast Europe pénzügyi igazgatója, 2003-ban pedig a GM Daewoo Central & Eastern Europe ügyvezető igazgatója. Nős, egy gyermek édesapja.

A 33 éves Szalay-Bobrovniczky Kristóf 1993-ban végzett a Gödöllői Agrártudományi Egyetemen agrármérnök és angol-magyar szakfordító szakon. Ezután egy évet tölt a francia állam ösztöndíjasaként a Copernic posztgraduális menedzsment képzésen Párizsban, szakmai gyakorlatát a Totalnál tölti Franciaországban és itthon. Ezt követően előbb a Deloitte& Touche-nál, majd a Crédit Lyonnais-nél dolgozik, tanácsadóként, illetve ügyfél menedzserként. 1999-ben csatlakozik a PanTel Rt-hez, ahol 2000-2002-ig kereskedelemi igazgató, majd vezérigazgató-helyettes. 2002-től az Euroweb Magyarország Rt. vezérigazgatója.

Az Axelero Internet az idei évben több területen is kiemelkedő eredményeket ért el. Az előfizetők számát tekintve közel 40 százalékos, míg az ADSL hozzáférések értékesítése terén közel négyszeres növekedést produkált. Az [origo] az egy évvel korábbi 4,6 milliós oldalletöltését idén több mint kétszeresére növelte, 2003 november végén túllépte a bűvös napi 1 millió látogatást, a Freemail pedig a másfél milliós postafiókszámot.

Mik azok a sötét mintázatok, vagy ahogy az angol nevezi őket, dark patternek? Miért találkozunk egyre többször velük és mit tehetünk, hogy ne kerüljünk a csapdájukba?

a címlapról