Szerző: Ady Krisztián

2003. december 11. 19:43

Tovább növelné részesedését az LCD-televíziók tajvani piacán a ViewSonic

[DigiTimes] A ViewSonic sajtótájékoztató keretében mutatta be új, nagy képátlójú, LCD- és plazmakijelzővel rendelkező, valamint háttér-projekciós technológiára épített digitális televízióit. Az új termékek révén az amerikai vállalat 12-15 százalékos részesedést kíván elérni a jövő évben Tajvanon, közölte az ázsiai részleg elnöke, Middle Lin.

[DigiTimes] A ViewSonic sajtótájékoztató keretében mutatta be új, nagy képátlójú, LCD- és plazmakijelzővel rendelkező, valamint háttér-projekciós technológiára épített digitális televízióit. Az új termékek révén az amerikai vállalat 12-15 százalékos részesedést kíván elérni a jövő évben Tajvanon, közölte az ázsiai részleg elnöke, Middle Lin.

A ViewSonic teljes termékvonalakat mutatott be a tegnapi nap: a 20, 27 és 30 hüvelykes LCD-televíziók mellett 42 és 50 hüvelykes képátlóval rendelkező plazmaképernyőket és 56"-os projektoros televíziókat is kiállított a sajtótájékoztató helyszínén.

A "New AV Era" szlogen bevezetéséve a ViewSonic reméli, hogy továbbra is az egyik fő szereplő marad az LCD-monitorok és projektorok piacán az ázsiai régióban. A vállalat reményei szerint a lapos kijelzős termékek forgalma több mint 30 százalékot tesznek majd ki a vállalat 2004-es bevételeiből.

A ViewSonic 3-4 millió dollárt költött kutatóközpontjaiban a digitális televíziózással kapcsolatos termékek kifejlesztésére, mely magában foglalja a tajvani VisionBank kialakítását, közölte Allan Chang, a ViewSonic ázsiai kereskedelmi részlegének alelnöke.

A vállalat már sorozatban gyártja 27 hüvelykes LCD-televízióit, mely a ViewSonic egyik legkeresettebb terméke lehet a jövő évben. A 30"-os változat megjelenése a jövő év első negyedévében várható. A tajvani piacon a vállalat havonta 700 darab 30"-os LCD-televíziót és 300 darab plazmakijelzőt szeretne értékesíteni 2004-ben, a digitális televíziókból pedig összesen 10 000-es nagyságrendű értékesítésre számít a térségben.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról