Szerző: Bodnár Ádám

2003. december 5. 11:35

Mozijegyvásárlás SMS-ben

A Westel és a Budapest Film közös megoldásának köszönhetően -- a márciusban bevezetett WAP-os jegyvásárlás mellett -- december 4-től SMS-ben is megvásárolhatók a mozijegyek hat budapesti moziba. Az új szolgáltatás keretében a vevők mindössze két SMS segítségével juthatnak hozzá mozijegyükhöz.

[HWSW] A Westel és a Budapest Film közös megoldásának köszönhetően -- a márciusban bevezetett WAP-os jegyvásárlás mellett -- december 4-től SMS-ben is megvásárolhatók a mozijegyek hat budapesti moziba. Az új szolgáltatás keretében a vevők mindössze két SMS segítségével juthatnak hozzá mozijegyükhöz.

A Westel és a Budapest Film idén márciusban az országban elsőként tette lehetővé, hogy a legnagyobb mobilcég ügyfelei a mozijegyet mobiltelefonjuk segítségével WAP-on keresztül megvásárolhassák. A szolgáltatás december 4-től újabb egyedülálló megoldással, az SMS vásárlás lehetőségével bővül, a rövid szöveges üzenet népszerűségének köszönhetően jelentősen kibővítve ezzel a mobil vásárlást használók körét.

Az SMS-ben történő mozijegy vásárlás során elég kiválasztani a hat Budapest Film mozi (Corvin, Mammut, Puskin, Művész, Szindbád, Tabán) egyikét, majd a mozi első két betűjének, a film kódjának, a vetítés napjának és időpontjának, valamint a jegyek darabszámának megadásával elküldeni egy SMS-t a 06-30/30-30-700-as számra.

A válaszként érkező üzenet összefoglalja a jegyvásárlással kapcsolatos információkat, többek között a díjakat, és a terem adottságait figyelembe véve a legkedvezőbb helyekre szóló ülőhelyek adatait. Amennyiben a feltételek az ügyfél számára megfelelőek, vásárlási kódjának elküldésével azonnal megvásárolhatja a mozijegyeket és kényelmesen, közvetlenül az előadás előtt veheti át azokat.

A mozijegyek ellenértékét a havidíjas előfizetők meghatározott értékig utólag, számlájukkal fizethetik ki, a Dominó kártyások, továbbá nagyobb összegű vásárlásoknál a havidíjasok is az elektronikus úton feltölthető m-com egyenlegből vásárolhatnak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról