Szerző: Ady Krisztián

2003. november 19. 14:12

i-mode szolgáltatás indul Olaszország harmadik legnagyobb mobilszolgáltatójánál

[infoSync] Az NTT DoCoMo bejelentette, hogy Olaszország harmadik legnagyobb mobilszolgáltatója, a Wind Telecomunicazioni i-mode mobilszolgáltatást indított 10 milló előfizetője számára. Az i-mode szolgáltatások Olaszországgal együtt immáron 8 országban érhetők el: Japán mellett Németországban, Hollandiában, Tajvanon, Belgiumban, Franciaországban, Spanyolországban lehet a tartalomszolgáltatásokat igénybe venni.

[infoSync] Az NTT DoCoMo bejelentette, hogy Olaszország harmadik legnagyobb mobilszolgáltatója, a Wind Telecomunicazioni i-mode mobilszolgáltatást indított 10 milló előfizetője számára. Az i-mode szolgáltatások Olaszországgal együtt immáron 8 országban érhetők el: Japán mellett Németországban, Hollandiában, Tajvanon, Belgiumban, Franciaországban, Spanyolországban lehet a tartalomszolgáltatásokat igénybe venni.

Az NTT DoCoMo tájékoztatása szerint a Wind Telecomunicazioni körülbelül 200 i-mode oldalt tesz elérhetővé szolgáltatása beindításakor, melyek egy része olasz nyelven, mások angolul olvashatók. A mobilszolgáltató egyelőre az NEC által gyártott N223i és N341i mobiltelefonokat kínálja a szolgáltatás mellé, melyek egyaránt támogatják a WAP-os és HTML kódolású oldalak megtekintését.

Az i-mode sikerének kulcsáról cikkünkben számoltunk be. A világ mobilszolgáltatói valóságos csodaként tekintenek a japán NTT DoCoMo által bevezetett i-mode szolgáltatás sikerére, ami nem meglepő: a felkelő nap országának legnagyobb mobilszolgáltatója az i-mode segítségével megduplázta előfizetőinek számát és felhasználónként 300 dollár (~75 ezer forint) bevételt ért el.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

repairwashing

2

Keserű véget ért a Samsung-iFixit frigy

2024. május 24. 11:58

A független javítócég szerint a koreaiak rendkívül megnehezítették a könnyű javítást lehetővé tevő együttműködést.