Szerző: Ady Krisztián

2003. november 11. 13:20:11

Új másolásvédelmet tesztel a Sony Music

[News.com] A Sony Music várhatóan új másolásvédelemmel ellátott lemezt dob piacra Németországban, mely bár a tervek szerint megakadályozza az illegális másolást, lehetővé teszi, hogy a felhasználók hordozható eszközökre is lemásolhassák a dalokat.

[News.com] A Sony Music várhatóan új másolásvédelemmel ellátott lemezt dob piacra Németországban, mely bár a tervek szerint megakadályozza az illegális másolást, lehetővé teszi, hogy a felhasználók hordozható eszközökre is lemásolhassák a dalokat.

A Sony Music a Naturally Seven formáció új albumát látja el az új másolásvédelemmel és egy második sessionnel. A CD-lejátszók számára olvashatatlan területen speciális, digitálisan tömörített formában található meg az album tartalma, melyet egy adott alkalmazással le lehet tölteni a Sony hordozható audiolejátszóiba.

A CD-t megvásárlók további extra szolgáltatásokat is kaphatnak. Az eredeti CD birtokában rejtett weboldalakra is be lehet lépni, ahol további dalokat és konvertjegyeket lehet elérni. A védett oldalakat csak az eredeti CD-t megvásárolva lehet megtekinteni. A széleskörű bevezetés előtt a Sony Music teszteli az új technológiát, megvárja a felhasználók visszajelzéseit. Pozitív tapasztalatokat követően más országokban is ilyen technológiával védett lemezeket dob majd piacra a kiadóvállalat.

Kétséges azonban a másolásvédelem által nyújtott extra, a hordozható lejátszókba történő letöltés sikere, a Sony Music ugyanis csak a vállalat saját készülékeit és a Sony technológiáját hordozó, licencelt audiolejátszókat támogatja e téren. A vállalat dolgozik egy PC-s plugin elkészítésén is, mellyel a Microsoft operációs rendszerekben található Windows Media Player alkalmazással is meg lehetne hallgatni a digitális tartalmat. A plugin várhatóan a jövő év elején jelenik meg.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 03:54

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.