Szerző: Bodnár Ádám

2003. november 6. 15:12

Ingyenes nyomtatási költségelemzés a Canon Hungáriától

[Mmd] A Canon Hungária Kft. 2003. november 15. és december 15. között a nyomtatott oldalak lefedettségére alapozott részletes költségelemzést kínál a jelentkező cégeknek jelenlegi nyomtatási kiadásaikról, mindezt pedig ingyen. A várhatóan nagy érdeklődésre számot tartó akció után tisztább képet kaphatunk a magyarországi nyomtatási szokásokról, a nyomtatás-másolás jelenlegi hazai helyzetéről is.

[Mmd] A Canon Hungária Kft. 2003. november 15. és december 15. között a nyomtatott oldalak lefedettségére alapozott részletes költségelemzést kínál a jelentkező cégeknek jelenlegi nyomtatási kiadásaikról, mindezt pedig ingyen. A várhatóan nagy érdeklődésre számot tartó akció után tisztább képet kaphatunk a magyarországi nyomtatási szokásokról, a nyomtatás-másolás jelenlegi hazai helyzetéről is.

Az ingyenes felmérés 5 nyomtatóra és 10 különböző, az adott vállalatnál tipikus dokumentum-típusra vonatkozik. Az akció elsődleges célja az, hogy ráébressze a magyarországi vállalatokat is valós nyomtatási költségeikre, illetve előtérbe hozzon egy olyan költségtípust, amelyet ma még kevés intézménynél tartanak jelentősnek.

Az akció ideje alatt ingyenes szolgáltatást minden olyan vállalat illetve intézmény igényelheti, amely pontos kimutatást szeretne kapni nyomtatási költségeiről és a költségek mérséklésének leghatékonyabb módjáról. A költségelemzést a Canon Hungária honlapján történő regisztrációval lehet kérni, 2003. november 15-től.

Az online regisztrációt követő 5 munkanapon belül a Canon Hungária illetve a jelentkező által kiválaszt Canon Partner tanácsadói felkeresik az érdeklődő vállalatot. Első lépésben néhány mintapéldányra lesz szükség a rendszeresen nyomtatott dokumentumok közül, illetve annak meghatározására, hogy a vizsgált dokumentumokat milyen eszközzel nyomtatták.

Ezt követően a BERTL PageCheck PRO szoftvere segítségével a Canon tanácsadója írásos elemzést készít a vállalat számára, mely alapján meghatározhatók a költséghatékonyabb nyomtatásra vonatkozó stratégiák és folyamatok. A program nem titkolt célja, hogy a szolgáltatást igénybe vevő, és a Canon tanácsait, javaslatait megfogadó cégek az akció végén elmondhassák, hogy legalább 20 százalékkal mérsékelni tudták nyomtatási és fénymásolási költségeiket.

A Canon Hungária várakozásai szerint mind a kis- és közepes vállalatok, mind a nagyvállalatok részéről jelentős érdeklődés lesz tapasztalható, hiszen előbbiek esetében látványos, ugrásszerű költségcsökkenés idézhető elő, utóbbiak esetében pedig a nagy volumenű nyomtatásnak betudhatóan a nyomtatási költségek a vállalat összkiadásainak akár 5-10 százalékát is kitehetik, amelynek csökkentése valamennyi nagyvállalat számára elsőszámú prioritás lehet.

Ma Magyarországon vélhetően minimális azon vállalatok száma, amely nyomtatási költségeit elemzi annak érdekében, hogy hatékonyabb megoldásokat találjon, illetve azon intézmények száma sem nagy, amelyek egyáltalán tisztában vannak reális nyomtatási-másolási költségeikkel.

Az akció eredményeképpen létrejövő adatbázis vélhetően választ ad arra is, hogy Magyarországon milyen ma a nyomtatott dokumentumok átlagos lefedettsége, illetve milyen a nyomtatási költségekhez kapcsolódó valós helyzet. Kiderülhet, hogy a magyar vállalatok ismerik-e nyomtatási költségeiket, tudnak-e hatékony megoldásokat alkalmazni, vagy nem.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról