Szerző: Ady Krisztián

2000. május 16. 18:42

Epic - csak D3D és OpenGL

AZ Epic nyilatkozata alapján elkövetkező generációs engine-jében csak D3D-t és OpenGL-t fog támogatni, minden egyedi API-t selejteznek. Ez rossz hír a Savage tulajdonosoknak, mivel a MeTaL sem lesz támogatott. Felhívnám a figyelmet az elkövetkezendő szóra, ugyanis a jelenlegi UT engine támogatására ez nem vonatkozik...

AZ Epic nyilatkozata alapján elkövetkező generációs engine-jében csak D3D-t és OpenGL-t fog támogatni, minden egyedi API-t selejteznek. Ez rossz hír a Savage tulajdonosoknak, mivel a MeTaL sem lesz támogatott. Felhívnám a figyelmet az "elkövetkezendő" szóra, ugyanis a jelenlegi UT engine támogatására ez nem vonatkozik...
Az ok nagyon egyszerű: véleményük szerint a Windows-os D3D már elért olyan szintre hogy elsődlegesen támogatott API legyen, az OpenGL-t pedig meghagyták a Mac-ra és Linuxra...a Playstation 2-t pedig közvetlenül támogatják majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról