Szerző: Ady Krisztián

2003. július 01. 16:07:11

Az új AOL Instant Messenger titkosított üzenetváltást is lehetővé tesz

[News.com] Az America Online hétfőn tette elérhetővé az AOL Instant Messenger azonnali üzenetküldő alkalmazás legújabb, 5.2-es változatát. Az AIM 5.2 különleges képességgel is gazdagodott, VeriSign által hitelesített biztonságos kommunikációra ad lehetőséget csupán évi 9,95 dolláros díjért. Ezt az összeget az egyéni felhasználók számára alakította ki a VeriSign, cégek számára további kedvezményes csomagot is értékesít.

[News.com] Az America Online hétfőn tette elérhetővé az AOL Instant Messenger azonnali üzenetküldő alkalmazás legújabb, 5.2-es változatát. Az AIM 5.2 különleges képességgel is gazdagodott, VeriSign által hitelesített biztonságos kommunikációra ad lehetőséget csupán évi 9,95 dolláros díjért. Ezt az összeget az egyéni felhasználók számára alakította ki a VeriSign, cégek számára további kedvezményes "csomagot" is értékesít.

A titkosított kommunikációra képes AIM mellett az AOL bemutatta az AIM Enterprise Gateway új, 2.0-ás változatát is. Ez a szoftver lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy logolják és tárolják a cég felhasználói által váltott titkosított üzeneteket. A szoftver kifejlesztését pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó vállalatok és más cégek igényelték, melyek rögzíteni szeretnék a felhasználók által küldött üzeneteket.

Az új verzióval kapcsolatos bejelentések egyértelműen bizonyítják, hogy az AOL komolyabb piaci potenciált lát az azonnali üzenetküldő szolgáltatásokban és vállalatok számára is értékesíthető szoftvert kíván készíteni. Az AIM az egyik legkedveltebb üzenetküldő alkalmazás, több millió felhasználóval rendelkezik világszerte. Az AOL Instant Messenger ugyanakkor teljesen ingyenes szoftver marad, hasonlóan a rivális Microsoft és Yahoo szoftvereihez.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 20:59

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.