Szerző: Ady Krisztián

2003. március 28. 17:04

Új Domino szolgáltatások a Westelnél

Április 1-től tovább bővül a Domino szolgáltatások köre, így a Westel több millió kártyás ügyfele a hívásvárakoztatás, hívástartás és hívásátirányítás mellett a konferenciahívást is igénybe veheti.

[HWSW] Április 1-től tovább bővül a Domino szolgáltatások köre, így a Westel több millió kártyás ügyfele a hívásvárakoztatás, hívástartás és hívásátirányítás mellett a konferenciahívást is igénybe veheti.

A Westel több mint 3,4 millió ügyfelének meghatározó része Domino kártyát használ, így számukra kedvező hír, hogy áprilistól beérkező hívásaikat tetszőlegesen bármely belföldi, nem emeltdíjas telefonszámra átirányíthatják. Az átirányítás minden Domino kártyás ügyfél számára elérhető, nincs külön belépési vagy havidíja, a szolgáltatás kizárólag valamely számra történő átirányítás során díjköteles (hangpostára díjmentes, hálózaton belül bruttó 10, vezetékes hálózatba bruttó 20, más mobilhálózatba bruttó 60 forint percenként).

A szolgáltatás belföldön bármikor, külföldi utazást követően pedig a roaming kikapcsolása (*105#) után vehető igénybe. A konferenciahívás szolgáltatással akár 6 résztvevős megbeszélésre nyílik lehetőség mobilon, a beszélgetés minden résztvevője hallja a többi résztvevőt, illetve beszélhet hozzájuk, ugyanúgy, mintha valamennyien személyesen jelen lennének. A szolgáltatásnak -- a hívástartáshoz vagy hívásvárakoztatáshoz hasonlóan -- nincs belépési vagy havidíja, kizárólag a használat során előre meghatározott esetekben fizetendő díj.

A konferenciabeszélgetés, a hívásvárakoztatás és hívástartás szolgáltatások mindegyike külföldön, roaming során is elérhető és a többi szolgáltatáshoz (például GPRS, MMS, hangposta) hasonlóan a díjmentesen hívható 1777-es Domino központban aktiválható.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

repairwashing

6

Keserű véget ért a Samsung-iFixit frigy

2024. május 24. 11:58

A független javítócég szerint a koreaiak rendkívül megnehezítették a könnyű javítást lehetővé tevő együttműködést.