Szerző: Bodnár Ádám

2003. március 07. 10:56:54

Februárban 37 ezerrel nőtt az NTT DoCoMo 3G szolgáltatására előfizetők létszáma

Az elmúlt hónap során az NTT DoCoMo harmadik generációs FOMA szolgáltatására összesen 37 ezren fizettek elő. Ez volt a FOMA történetében az eddigi legnagyobb havi növekedés, felülmúlta még a 2002 márciusában mért 33 ezer fős növekedést is. A 3G szolgáltatásnak immáron 191,500 előfizetője van.

Az elmúlt hónap során az NTT DoCoMo harmadik generációs FOMA szolgáltatására összesen 37 ezren fizettek elő. Ez volt a FOMA történetében az eddigi legnagyobb havi növekedés, felülmúlta még a 2002 márciusában mért 33 ezer fős növekedést is. A 3G szolgáltatásnak immáron 191,500 előfizetője van.

Japán legnagyobb mobilszolgáltatója szerint az előfizetői létszám növekedésének gyorsulását az okozza, hogy nemrégiben több olyan 3G mobiltelefon is megjelent a piacon, amelyek könnyebbek, kisebbek és olcsóbbak a korábbi változatoknál, ráadásul hosszabb ideig használhatók akkumulátorról. A DoCoMo hamarosan egy új Panasonic készüléket is piacra dob, amitől kedvező eladási eredményeket várnak. A vállalat arra számít, hogy március végére már 320 ezer FOMA-előfizetője lesz.

Az NTT DoCoMo 2001 októberében indította el a világ első harmadik generációs mobiltelefon-szolgáltatását, amely továbbfejlesztett mobiladat- és videofunkciókat nyújt, mint például a videokonferencia. A szolgáltatással kapcsolatban jelentős technikai nehézségek merültek fel, és a fogyasztói érdeklődés is alacsonyabb a vártnál.

Februárban az NTT DoCoMo összesen 194 ezer új előfizetőt szerzett, így a felhasználók létszáma átlépte a 43,2 milliót. Az "i-mode" mobil internetszolgáltatásra 362 ezren fizettek elő, így a teljes előfizetői létszám megközelítette a 37 milliót.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 13:18

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.