Szerző: Bodnár Ádám

2003. március 4. 11:23

A Scala az Ascenttel kötött partneri megállapodás értelmében integrált CRM-rendszert kínál ügyfeleinek

[Heller] A Scala Business Solutions bejelentette, hogy együttműködési szerződést kötött a CRM-szoftvert készítő Ascent

[Heller] A Scala Business Solutions bejelentette, hogy együttműködési szerződést kötött a CRM-szoftvert készítő Ascent Technology-val. A megállapodás lehetővé teszi a Scala partnereinek és vásárlóinak, hogy egy olyan, teljesen integrált vállalati megoldás előnyeit élvezhessék, amely az Ascent ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazásait egyesíti a Scala kollaboratív ügyviteli (ERP) platformjával. Az integrált megoldást már több mint 20 közös ügyfél használja.

"Az iScala automatizálja a vállalaton belüli és kívüli üzleti folyamatokat, amelyeket most már egy széleskörű funkcionalitást biztosító CRM-szoftver is kiegészít" -- mondta Björn Andersson, a Scala értékesítési csatorna fejlesztésével foglalkozó részlegének igazgatóhelyettese. "Az Ascent jelentős ügyfékapcsolat-kezelési -- és más olyan ügyféloldali folyamatokkal összefüggő, mint pl. a kereskedelem vagy a marketing -- funkcionalitása lehetővé teszi a felhasználó vállalatok számára, hogy növeljék interaktivitásukat vásárlóik, beszállítóik és partnereik felé. Az iScala szoftver és az Ascent alkalmazások kombinációja nagyon vonzó ajánlat lehet mind a teljesen integrált üzleti megoldásokat kereső új vásárlók, mind a Scala rendszereikből még többet kihozni kívánó meglévő ügyfelek számára."

"Partnerkapcsolatunk a Scalával a kompatibilitás magas fokán és a jól kialakított együttműködésen alapszik" -- tette hozzá Peter Oliver, az Ascent Partner Channel részlegének igazgatója. "A termékarchitektúrák műszaki tulajdonságai rendkívüli módon alkalmassá teszik a szoftvert a két cég termékei közötti adatok és folyamatok integrálására. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók a legkorszerűbb CRM-alkalmazáshoz férhetnek hozzá irodai háttéradataik teljes átláthatósága mellett, ráadásul mindezen adatok beépíthetők és felhasználhatók a kereskedelmi és marketingkampányok során. De ami a legfontosabb, hogy partneri viszonyunk stabil múltbeli alapokra épül. A Scala partnerei már több mint 12 hónapja együtt dolgoznak az Ascenttel és világviszonylatban az általuk szállított Ascent/Scala megoldásokat használó közös ügyfelek száma túl van a 20-on."

A Scala világméretű partnerhálózata több mint 120 országban nyújt személyre szabott integrációs, kereskedelmi és implementációs szolgáltatásokat, üzleti, alkalmazási és műszaki szakértelmet a Scala kollaboratív ERP-szoftveréhez. "A partnereink által biztosított földrajzi lefedettség, a szakértelem és a teljes megoldás segítségével a vásárlók maximalizálhatják befektetéseik megtérülését" -- mondta Andersson. A Scala együttműködő partnerei független cégek, amelyek szoftverei kiegészítik a Scala rendszerek funkcionalitását és architektúráját.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról