:

Szerző: castor

2003. február 25. 20:19

Nagyszabású reklámkampányba kezd a Metroid Prime európai megjelenése előtt a Nintendo

A Metroid Prime című GameCube-os akciójáték európai megjelenése (március 21.) előtt grandiózus marketingkampányba kezd a Nintendo. Az üzleti tervek szerint a reklámozásra mintegy 5 millió eurót fordítanak, melynek nagyobb részét az MTV zenei televíziócsatornán futó spotokra költik.

A Metroid Prime című GameCube-os akciójáték európai megjelenése (március 21.) előtt grandiózus marketingkampányba kezd a Nintendo. Az üzleti tervek szerint a reklámozásra mintegy 5 millió eurót fordítanak, melynek nagyobb részét az MTV zenei televíziócsatornán futó spotokra költik.

Az MTV-n kívül más kisebb TV-k adásán is feltűnik majd a játék, illetve rendszeresen találkozhatunk különböző Metroid Prime hirdetésekkel a nyomtatott lapok hasábjaink -- főleg a játékmagazinokban.

A további népszerűsítés céljából a Nintendo.co.uk internetes oldal meghirdetett egy honlapkészítő versenyt, melynek lezárultával a legtartalmasabb és legjobb alkotás gazdája több értékes exkluzív Metroid Prime ajándékkal lehet gazdagabb, melyekhez -- a rendezők elmondása szerint -- sehol máshol nem lehet hozzájutni.

De a konzolgyártó cég nem elégszik meg ennyivel, és egy speciális csomagot is piacra dob, melyet 199 euróért lehet majd megvásárolni. A dobozban egy fekete, különlegesen díszítéssel ellátott GameCube konzol, illetve egy Metroid Prime játék lesz megtalálható.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 21:50

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.