Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Július 19-én SYSADMINDAY: egy teljes security meetup, számos szórakoztató program, és Felméri Péter standupja várja az érdeklődőket!

Tovább nő az internetfelhasználók száma Kínában

Vörös Péter, 2003. január 19. 19:14
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[WSJ] A China Internet Network Information Center (CINIC) legújabb felmérése szerint tavaly év végén az internetfelhasználók száma elérte az 59,1 milliót, tovább folytatódik tehát a világ második legnagyobb internetfelhasználói közösségének növekedése.

hirdetés
[WSJ] A China Internet Network Information Center (CINIC) legújabb felmérése szerint tavaly év végén az internetfelhasználók száma elérte az 59,1 milliót, tovább folytatódik tehát a világ második legnagyobb internetfelhasználói közösségének növekedése.

A CINIC azt is közölte, hogy a világ legnépesebb országában az internetfelhasználók száma 13,3 millióval emelkedett a szervezet legutóbbi, 2002. június végi felmérése óta. Jelenleg a kínai internetfelhasználók a globális internet-népesség körülbelül 9 százalékát, az ország népességének pedig 4,6 százalékát teszik ki.

A kormányzat által támogatott szervezet azt jósolja, hogy ez év végére 46 százalékkal, 86,3 millióra fog emelkedni az internetfelhasználók száma Kínában. A félévenként elkészített CINIC-felmérés a legmérvadóbb internetfelhasználási statisztika Kínában, bár az eredmények néha erősen eltérnek a vetélytárs szervezetek által készített felmérésektől.

Abban azonban senki nem kételkedik, hogy Kínában dinamikusan emelkedik az internetfelhasználók száma. Egy tavaly év végi jelentésben az ENSZ közölte, hogy az USA (több mint 140 millió internetező) után immár Kínában van a legtöbb internetfelhasználó, míg Japánban körülbelül 58 millióan használják az internetet.

A IT-üzemeltetők világnapján egy teljes security meetup, számos szórakoztató program, és Felméri Péter standupja várja az érdeklődőket az Ankertbe.