Szerző: Ady Krisztián

2002. november 13. 17:59

A Sony után a Toshiba is a TiVo technológiáját licenceli

[News.com] A Toshiba amerikai divíziója DVR technológiát licencel a TiVo-tól, s reményei szerint még az idei ünnepi bevásárlási szezonra piacra dobhatja az ezen technológián alapuló termékeit.

[News.com] A Toshiba amerikai divíziója DVR technológiát licencel a TiVo-tól, s reményei szerint még az idei ünnepi bevásárlási szezonra piacra dobhatja az ezen technológián alapuló termékeit.

A TiVo nemrég mutatta be második generációs digitális videorögzítő (DVR) készülékeit, melyek videoszalag helyett merevlemezre mentik a rögzíteni kívánt műsort. A technológia több olyan képességet nyújt, mely a szalagos megoldásoknál nem megvalósítható: ilyen például az élő felvétel megállítása, vagya a reklámok kihagyásának lehetősége.

A Toshiba America egyelőre nem árulta el, hogy a DVR technológiát más szórakoztatóelektronikai eszközökkel, például DVD-lejátszóval egybeépítve, vagy különálló termékekben fogja hasznosítani, s a licencelés anyagi vonzatairól sem közölt részleteket.

A TiVo szolgáltatásainak előfizetőszáma 42 ezerrel nőtt a második negyedévben, ekkor már 464 ezer előfizetője volt a cégnek. A vállalat ekkor jelentette be, hogy az előfizetők száma kétszeresére nőtt az utóbbi egy év alatt. Ugyanakkor a pénzügyi év egészét nézve a TiVo 250-300 ezerről 250-275 ezerre csökkentette az új előfizetők várható számát.

A Sony az ünnepi szezonban fogja piacra dobni új digitális videomagnóját az amerikai piacon, ez a TiVo szolgáltatását fogja nyújtani. A DirecTV ősszel fogja bemutatni új digitális, műholdas felvevőjét, amely szintén a TiVo szolgáltatását fogja kínálni. A digitális videomagnó ára várhatóan 200 dollár körül lesz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról