:

Szerző: Ady Krisztián

2002. október 29. 12:10

Mobil irodai szolgáltatás a Westelnél

A Westel Mobil Iroda szolgáltatásával októbertől belföldön és külföldön, a nap 24 órájában bárhonnan elérhetők a Microsoft Exchange vállalati levelező- és csoportmunka rendszer adatai, benne a levelezőrendszer, a naptár, a névjegyalbum, a vállalati címlista vagy a teendők listája. A szolgáltató vállalati ügyfelei számára Magyarországon elsőként számos kiegészítő szolgáltatást kínáló alkalmazása biztonságos és kényelmes megoldást jelent az üzleti ügyek eddigieknél hatékonyabb intézéséhez.

A Westel Mobil Iroda szolgáltatásával októbertől belföldön és külföldön, a nap 24 órájában bárhonnan elérhetők a Microsoft Exchange vállalati levelező- és csoportmunka rendszer adatai, benne a levelezőrendszer, a naptár, a névjegyalbum, a vállalati címlista vagy a teendők listája. A szolgáltató vállalati ügyfelei számára Magyarországon elsőként számos kiegészítő szolgáltatást kínáló alkalmazása biztonságos és kényelmes megoldást jelent az üzleti ügyek eddigieknél hatékonyabb intézéséhez.

A sikeres üzletvitelben a mobiltelefon már napjainkban is nélkülözhetetlen szerepet játszik, azonban a beszéd és az oly népszerű rövid szöveges üzenet mellett a mobil távközlés további értékes, előnyös és komplex megoldásokat kínál. A Westel Magyarországon egyedülálló Mobil Irodai szolgáltatása minden eddiginél rugalmasabb információáramlást biztosít a Microsoft Exchange-et használó vállalatok dolgozói számára, akik mobilkészülékeikkel éjjel-nappal bárhonnan elérhetik, valamint teljes körűen használhatják vállalatuk levelezőrendszerét és a csoportmunkához szükséges funkciókat.

A szolgáltatás nagy előnye, hogy nem igényel párhuzamos felhasználói felületeket, a már működő informatikai háttérhez illeszthető és a megszokott vállalati levelezőrendszer részeként alkalmazható. A Westel a Microsofttal közösen kidolgozott legújabb értéknövelt szolgáltatása jelentősen megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a döntéselőkészítést, hiszen a munkatársak többek között WAP-on keresztül könnyedén olvashatnak és küldhetnek e-maileket, névjegyeikből előkereshetik a kívánt információkat, naptári bejegyzéseiket megtekinthetik csakúgy, mintha irodájukban, számítógépük előtt ülnének.

Többletszolgáltatásként a rendszer előre, igény szerint meghatározott eseményekről (pl. új e-mail, naptári bejegyzés érkezéséről) SMS értesítést küld a felhasználó mobiltelefonjára, aki így tartózkodási helytől függetlenül értesül a számára fontos információkról. A számítógépekkel egyenértékű eszközként mobiltelefonnal az SMS értesítést követően elfogadhatók vagy visszautasíthatók az érkező, pl. értekezletre szóló naptári bejegyzések, amelyek elfogadás esetén azonnal bejegyződnek a naptárba.

A Mobil Iroda használata során az irodai számítógép akár kéziszámítógéppel is helyettesíthető, hiszen a külsős kollégák szerveren tárolt adatai mobil eszközökkel is kezelhetőek. A Mobil Iroda megteremti a lehetőséget a mobil kereskedői és információs rendszer kialakítására, amely mozgó kereskedelmi képviselők nélkülözhetetlen eszköze lehet. Az üzleteket felkereső munkatársak mindegyike közvetlenül hozzáfér a vállalati szerveren tárolt aktuális értékesítési információkhoz, és így a szinkronizáció révén a piaci helyzethez alkalmazkodó gyors döntéseket hozhat.

A legújabb szolgáltatásra már több meghatározó céggel szerződött a Westel.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 14:03

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.