Szerző: Ady Krisztián

2002. október 16. 17:24

Nem újdonság, de most már bizonyított: az internetes újságokat is olvassák

A Szonda Ipsos a Gfk Hungáriával együttműködve 2002 januárjától internetes oldalakat is mér a napilapokhoz hasonló módszerrel a Nemzeti MédiaAnalízis keretében. A 2500 fős mintán végzett kérdőíves kutatás kiterjed a lakosság teljes körű médiafogyasztási (tévé, teletext, rádió, sajtó, internet) szokásaira, ezzel lehetővé téve az internetes média összevetését a nyomtatott médiával.

[HWSW] A Szonda Ipsos a Gfk Hungáriával együttműködve 2002 januárjától internetes oldalakat is mér a napilapokhoz hasonló módszerrel a Nemzeti MédiaAnalízis keretében. A 2500 fős mintán végzett kérdőíves kutatás kiterjed a lakosság teljes körű médiafogyasztási (tévé, teletext, rádió, sajtó, internet) szokásaira, ezzel lehetővé téve az internetes média összevetését a nyomtatott médiával.

A most közzétett felmérés eredményei rámutatnak, hogy a nyomtatott sajtótermékek ugyan még mindig vezetnek az olvasottságot tekintve, ám az on-line lapok is lassan elfoglalják az őket megillető helyüket. A Blikk, a Népszabadság, a Metro, a Színes Mai Nap és a Magyar Nemzet után már internetes lap, az [origo] következik.

Ezt követi a Startlap -- amely ugyan nem sajtótermék, ám mint az analízisből kiderül, többen "olvassák", mint a Magyar Hírlapot vagy a Népszavát. Az Index és a Korridor is felkerült a legolvasottabb lapok listájára, megelőzve a nyomtatott Pesti Estet és a szintén inkább szolgáltatásairól, mint híreiről ismert Habostortát.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról