Szerző: Vörös Péter

2002. október 15. 09:03

Elektronikus ügyintézés Budaörsön

Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium és a Budaörsi Önkormányzat együttműködési megállapodást írt alá az elektronikus önkormányzat koncepció megvalósítása és az elektronikus ügyintézés megteremtésének elősegítéséről. A Nemzeti Informatikai Stratégia alapvető célnak tekinti a szolgáltató állam célkitűzés elérését, az IHM stratégiai elképzeléseinek megvalósításában pedig az elmaradott térségek informatikai színvonalának emelésén túlmenően fontos szerepet játszik az élenjáró települések további fejlesztésének -- mintatelepülések kialakításának -- támogatása.

[HWSW] Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium és a Budaörsi Önkormányzat együttműködési megállapodást írt alá az elektronikus önkormányzat koncepció megvalósítása és az elektronikus ügyintézés megteremtésének elősegítéséről. A Nemzeti Informatikai Stratégia alapvető célnak tekinti a szolgáltató állam célkitűzés elérését, az IHM stratégiai elképzeléseinek megvalósításában pedig az elmaradott térségek informatikai színvonalának emelésén túlmenően fontos szerepet játszik az élenjáró települések további fejlesztésének -- mintatelepülések kialakításának -- támogatása.

Budaörs, amely eddig is komoly figyelmet fordított az IT fejlesztésekre, jelentős szerepet kíván vállalni az elektronikus önkormányzati koncepció megvalósításában. Budaörsön az önkormányzat ügyfelei körében magas az elektronikus ügyintézéssel szembeni fogadókészség és igény, ezért a város mind nagyobb arányban szeretné biztosítani a város és környezete lakossága, illetve a már eddig is jelentős számban jelenlévő vállalatok számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

A törekvések összehangolása érdekében született az az együttműködési megállapodást, amelyet Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter valamint Wittinghoff Tamás Budaörs polgármestere írt alá.

A megállapodás főbb célkitűzései közt szerepel többek közt a vonatkozó jogszabályok, űrlapok, nyomtatványok elérhetőségének biztosítása, a település gazdálkodásáról való naprakész tájékoztatás, közhasznú és közérdekű adatok feltüntetése.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról