Szerző: Bodnár Ádám

2002. október 2. 21:47

Vezetőváltás a Xerox Magyarország Kft. élén

[PRESS&INFORM] 2002. október 1-től Ablonczy Balázs, a Xerox Magyarország Kft. értékesítésért és marketingért felelős vezetője veszi át a Xerox magyarországi leányvállalatának irányítását Hristo Manovtól, aki 2000 júliusától vezette a magyarországi operációt.

[PRESS&INFORM] 2002. október 1-től Ablonczy Balázs, a Xerox Magyarország Kft. értékesítésért és marketingért felelős vezetője veszi át a Xerox magyarországi leányvállalatának irányítását Hristo Manovtól, aki 2000 júliusától vezette a magyarországi operációt. Hristo Manov októbertől új kihívásnak néz elébe, és a Xerox Nordic négy országot magába foglaló regióját erősítve (Svédország, Finnország, Norvégia és Dánia) nagyteljesítményű nyomtatórendszerekért felelős működés igazgatójaként folytatja pályafutását.

Hristo Manov, 1992 óta a Xerox alkalmazottja. Pályafutása során számtalan értékesítési, marketing és kereskedelmi vezetői pozíciót töltött be a világ különböző országaiban, így Bulgáriában, Törökországban és Ukrajnában. 1999-től él Magyarországon, innen irányítva a nagyteljesítményű nyomtatórendszerek marketing-tevékenységét a közép-, kelet- és észak-európai régióban. 2000 júliusától a Xerox Magyarország ügyvezető igazgatója. Tevékenységének köszönhetően 2001-ben a Xerox Magyarország a régió legjobban teljesítő leányvállalata volt.

A Xerox Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója október 1-től Ablonczy Balázs. A vállalat új első emberét a Xerox európai vezetés a cégpolitikával megegyezően házon belülről választotta.

Ablonczy Balázs 29 éves, 1996-tól a Xerox Magyarország Kft. alkalmazottja. Belépésétől kezdve az értékesítés területén dolgozott, a leghosszabb időt a kiemelt ügyfeleket kezelő csapat tagjaként. 2000-től irányította a teljes direkt értékesítést, majd egy szervezeti átalakítás után a cég marketingje is felelősségi körébe került. Értékesítési és marketingvezetőként meghatározó tagja a 2001-ben a Xerox európai vezetése által legjobbként elismert magyarországi teljesítménynek.

Elmondása szerint a Xerox Magyaroszág Kft. 2002-es legfőbb célja az előző évek kétszámjegyű növekedésének fenntartása, és a cég új stratégiáját támogató, hosszú távú sikereket elérni képes operáció megteremtése.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról