Szerző: Bodnár Ádám

2002. október 2. 15:08

Disztribútori megállapodást kötött az IBM és a Számalk

[Mmd] Az IBM Magyarországi Kft. disztribútori szerződést írt alá a Számalk Kereskedőház Rt.-vel, mely megállapodás egyben az IBM megújuló értékesítési modelljének lényeges eleme. A szerződés jelentősége abban is áll, hogy a hagyományos, Intel-alapú disztribúción felül megjelennek a szerződésben a középkategóriás rendszerek.

[Mmd] Az IBM Magyarországi Kft. disztribútori szerződést írt alá a Számalk Kereskedőház Rt.-vel, mely megállapodás egyben az IBM megújuló értékesítési modelljének lényeges eleme. A szerződés jelentősége abban is áll, hogy a hagyományos, Intel-alapú disztribúción felül megjelennek a szerződésben a középkategóriás rendszerek.

A termékek növekvő értékesítési mennyisége tette szükségessé az új disztribútor belépését több termékcsaládban is. A szerződés alapján a Számalk Kereskedőház Rt. Intel-alapú termékek (PC, notebook, szerver), a teljes IBM UNIX termékskála valamint háttértároló termékek forgalmazójává válik.

Damján Tamás, az IBM számítógép rendszerek üzletágának igazgatója elmondta: "Ebben a modellben a viszonteladók egy nagyobb körét tesszük érdekeltté a összetettebb rendszerek értékesítésben azáltal, hogy megfelelő szaktudással támogatjuk őket meglévő kiemelt partnereinken keresztül."

Darvas Krisztián a Számalk Kereskedőház Rt vezérigazgató-helyettese a megállapodással kapcsolatban elmondta: "A szerződés aláírásával végérvényesen megszilárdult pozíciónk a magyarországi számítástechnikai nagykereskedő cégek élmezőnyében. Az IBM termékeivel kibővített portfoliójával a Számalk Kereskedőház Rt. az IT világ négy legnagyobb gyártóját képviseli. Ez a megállapodás a magyar számítástechnikai disztribúciós piac átrendeződésének valószínűleg egyik legjelentősebb állomása."

A megállapodás aláírása nemcsak a Számalk Kereskedőház Rt termékpalettájának bővülését célozza, hanem az IBM disztribúciós modelljében is új irányt jelent. Az új disztribútor pénzügyi, logisztikai bázisára támaszkodva nemcsak az IBM termékek forgalmát és piaci részesedését kívánja növelni, hanem saját viszonteladói hálózatát, mint kibővülő értékesítési csatornát kívánja alkalmazni. Ennek eredményeképpen az ügyfelekhez közvetlenebbül juthatnak el IBM termékei, szolgáltatásai, a megfelelő szakértelemmel párosulva.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról