Szerző: Barna József

2002. szeptember 25. 13:09

Az EDS új regionális szolgáltató központot nyitott Budapesten

[Hill and Knowlton Hungary, HWSW] Tegnap tartották az EDS új szolgáltató központjának hivatalos megnyitóját. A 2500 négyzetméter alapterületű regionális központ számos hazai és nemzetközi ügyfelet, illetve az EDS belső hálózatát támogatja.

[Hill and Knowlton Hungary, HWSW] Tegnap tartották az EDS új szolgáltató központjának hivatalos megnyitóját. A 2500 négyzetméter alapterületű regionális központ számos hazai és nemzetközi ügyfelet, illetve az EDS belső hálózatát támogatja.

Az 1 millió dolláros beruházás eredményeként elkészült budapesti központ 110 új munkatárssal kezdte meg működését, és 2003 közepére 250 főre tervezik emelni a foglalkoztatottak számát. Jelenleg magyar, angol, német, lengyel, cseh, szlovák és török nyelveken kezdték meg az informatikai helpdesk szolgáltatást, de ez mind a nyelvre, mind a tevékenységre vonatkozóan tovább bővül a következő időszakban.

A szolgáltató központ ügyfelei között tudhatja többek között a Matáv, a Főtáv, globálisan az Ericsson, a GM Europe, illetve az EDS világméretű belső hálózatának sok ezer felhasználóját.

"A digitális gazdaság ügyfelei hatékony és folyamatosan kiváló szolgáltatást igényelnek, mely követelményeket a szolgáltató központok megfelelő geográfiai koncentrációjával és konszolidációjával tudjuk teljesíteni. Az új budapesti szolgáltató központ egyike annak a 12 EDS ügyfélközpontnak Európában és Közép-Kelet-Ázsiában, amely közel 50 000 felhasználót támogat az egész térségben" -- emelte ki Peter Stafford az EDS Európa, Közel-Kelet és Afrika Régióért felelős szolgáltatási igazgatója.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról