Szerző: Bodnár Ádám

2002. szeptember 20. 17:42

Eddig 35 millió forint gyűlt össze az árvízi segélyvonalon

[Westel] Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei a társaságok összefogásával az 1749-es számon elérhető segélyvonalon keresztül augusztus 23-tól szeptember 22-ig hívásonként 100 forinttal segíthetik az árvízi károsultakat.

[Westel] Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei a társaságok összefogásával az 1749-es számon elérhető segélyvonalon keresztül augusztus 23-tól szeptember 22-ig hívásonként 100 forinttal segíthetik az árvízi károsultakat.

A kezdeményezés elindítása óta még egy hónap sem telt el, és máris több mint 350 ezer hívással 35 millió forint adomány gyűlt össze. Annak érdekében, hogy a rászoruló családok újrakezdését segítő összeg a legjobb helyre kerüljön, az öt távközlési szolgáltató a Magyar Vöröskereszthez fordult. A széles összefogás eredményeként összegyűlt adomány felhasználásáról a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel a Magyar Vöröskereszttel együttműködve szeptember 22-ét követően dönt.

A 1749-es számon hívható árvízi segélyvonal szeptember 22-ig él.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról