Szerző: Barna József

2002. szeptember 16. 16:50

Történetének legnagyobb reklámkampányát kezdte meg az AMD

Történetének legnagyobb reklámkampányát kezdi meg a mai napon az AMD. A Wall Street Journal értesülései szerint a vállalat 28 millió dollárt fordít a hirdetésekre, amelyek nyomtatott lapokban és az interneten egyaránt láthatók lesznek. Szintén a mai napon az Intel is új kampányt indít.

Történetének legnagyobb reklámkampányát kezdi meg a mai napon az AMD. A Wall Street Journal értesülései szerint a vállalat 28 millió dollárt fordít a hirdetésekre, amelyek nyomtatott lapokban és az interneten egyaránt láthatók lesznek. Szintén a mai napon az Intel is új kampányt indít.

A világ második legnagyobb processzorgyártója a vállalati és otthoni felhasználókat egyaránt célozza az "AMD Me" hirdetésekkel. A kampány egészen 2003 végéig tart majd és az Egyesült Államokon kívül kiterjed Európára, a Távol-Keletre, Közel-Keletre és Afrikára is. A hirdetéseket a san franciscói Interpublic Group (IPG) tervezte és készítette.

Szintén a mai napon indul az Intel kampánya, amely azt mutatja be, a hétköznapi életben mi mindenre lehet használni a számítógépeket. A megmozdulás büdzséje nem ismert, a Journal szerint az összeg több tízmillió dollárra tehető.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról