Szerző: Barna József

2002. szeptember 9. 09:09

Az Amazon már az Office Depot termékeit is kínálja

[CNET] Az Amazon.com újabb kiskereskedelmi vállalattal bővítette partnerei listáját, a cég megállapodást írt alá az Office Depot-val, az irodabirodalom több mint 50 ezer termékét fogják árulni az online áruházon keresztül.

[CNET] Az Amazon.com újabb kiskereskedelmi vállalattal bővítette partnerei listáját, a cég megállapodást írt alá az Office Depot-val, az "irodabirodalom" több mint 50 ezer termékét fogják árulni az online áruházon keresztül.

A pénteken bejelentett ügylet értelmében az Office Depot irodaszereket, irodai bútorokat és technológiai termékeket fog kínálni az Amazon.com irodai termék részlegének egy különleges boltján keresztül.

Az egyezmény pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra. Az Amazon fogja feldolgozni a tranzakciókat, míg az Office Depot felelős a készletekért és a teljesítésért. Az Office Depot ügyfélszolgálatot nyújt egyes, termékeket illető kérdésekkel kapcsolatban, bár az Amazon kezeli a webhellyel kapcsolatos ügyfélszolgálati kérdéseket.

"Az Amazon.com-mal kötött szövetségünk lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyan érjük el az online vásárlók rendkívül fontos és nagy ügyfélkörét" -- mondta Bruce Nelson, az Office Depot elnök-vezérigazgatója. "Úgy véljük, hogy ez a nagy és gyorsan növekvő ügyfélkör (akik hagyományosan nem az irodaszeráruházakban vásárolják meg az irodai termékeket) meghaladja az évi 90 milliárd dolláros forgalmat."

Az Office Depot-nak jól jön az ügyfélkör bővülése, a cég ugyanis két héttel ezelőtt bejelentette, hogy a várakozások szerint a legalább egy éve nyitvatartó észak-amerikai áruházakban néhány százalékkal visszaesik a forgalom a harmadik negyedévben, mivel csökkentek a fogyasztói kiadások.

Az Office Depot új áruháza beleilleszkedik az Amazon hagyományos kasszai fizetési folyamatába, és a vásárlók felhasználhatják az Amazon olyan technológiáit, mint a keresés és a fogyasztói ismertetők.

Többek között az ilyen szolgáltatások segítették az Amazont abban, hogy olyan kiskereskedelmi óriásokkal kössön megállapodást, mint a Target, a Toys 'R' Us és a Borders Group. Az elemzők szerint az Amazon kiskereskedelmi cégekkel kötött megállapodásai lehetővé teszik, hogy a cég főszereplővé lépjen elő az e-pénztárca (e-wallet) piacon.

Az Amazon partnerei közül sokan teljes egészében átirányították saját weboldalaikat az Amazon áruházhoz, az Office Depot azonban közölte, hogy továbbra is működteti fő áruházát és a school.com webhelyét.

Kubernetes képzéseinket már közel 300 szakember végezte el. A nagy sikerre való tekintettel a tanfolyamot aktualizált tananyaggal június 18-án újra elindítjuk! A 8 alkalmas, élő képzés képzés órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról

FLIP

3

Kagylómobillal erősít a Honor

2024. június 14. 10:28

A cég útnak indította első flip típusú készülékét, amivel újabb hézagot foltoz be a nagy márkák elleni versenyben.