:

Szerzők: Vörös Péter, Vörös Péter, Vörös Péter

2002. szeptember 2. 13:41

A Commodore-korszak a televíziós reklámok tükrében

A HWHunPAGE rendhagyó összeállítással zárja a legendás Commodore történetét bemutató cikksorozatát. A lap szerkesztője csokorba gyűjtött jó néhány olyan korabeli televíziós hirdetést, melyek a VIC-20, a C64 és az Amiga népszerűsítését szolgálták.

A HWHunPAGE rendhagyó összeállítással zárja a legendás Commodore történetét bemutató cikksorozatát. A lap szerkesztője csokorba gyűjtött jó néhány olyan korabeli televíziós hirdetést, melyek a VIC-20, a C64 és az Amiga népszerűsítését szolgálták.
Mindig érdekes néhány év vagy évtized elmúltával visszatekinteni arra, hogy miként reklámoztak, harangoztak be olyan termékeket, amelyek mára már a történelem részévé lettek: az idő ítélkezett felettük, és eldöntötte, valóban beváltották-e a hozzájuk fűzött reményeket.

A Commodore történetét bemutató három részes cikksorozatunkban sokszor érintettük a cég marketingstratégiáját, és a gyakorlati eredmények egy részét már bemutattuk néhány nyomtatott újsághirdetés digitális másolatával. A világhálónak köszönhetően azonban mára közkinccsé lettek a témába vágó reklámfilmek is, amelyeket most olvasóink is megtekinthetnek. Habár a letöltési idő a minőség függvényében változó, érdemes megtekinteni az összesen több mint tíz percnyi felvételt: olyan, mintha egy utazást tennénk visszafelé az időben...

A Led által összeállított gyűjtemény a HARDWARE HunPAGE oldalain érhető el.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.