Szerző: Bodnár Ádám

2002. augusztus 21. 10:52

Több millió dollár értékű szolgáltatási megállapodást kötött a HP és a Microsoft

[Noguchi] A HP bejelentette, több millió dollár értékű, több évre szóló, globális szolgáltatási megbízását, melynek keretében a Microsoft 61 ezer dolgozója, beszállítója és alvállalkozója számára biztosít központosított végfelhasználói műszaki támogatást a világ 68 országban.

[Noguchi] A HP bejelentette, több millió dollár értékű, több évre szóló, globális szolgáltatási megbízását, melynek keretében a Microsoft 61 ezer dolgozója, beszállítója és alvállalkozója számára biztosít központosított végfelhasználói műszaki támogatást a világ 68 országban.

A megállapodás értelmében a Microsoft lesz a HP és a Compaq szolgáltatási erősségeit egy 15 milliárd dollár forgalmú új szervezetben egyesítő HP Services egyik legnagyobb ügyfele. A két vállalat fúziójából nemrégiben létrejött szolgáltatási divíziója tanácsadási, rendszerintegrációs, ügyféltámogatási valamint erőforrás-kihelyezési szolgáltatásokkal segíti nagyvállalati ügyfeleit működéskritikus informatikai rendszereik megtervezése, üzembe állítása és működtetése terén.

A HP az elmúlt két évben a Microsoft 11 ezer dolgozója, beszállítója és alvállalkozója számára nyújtott help desk call center támogatást Európa, a Közel-Kelet és Afrika 35 országában.

"Mivel a Microsoft dolgozói szívesen próbálják ki új nagyvállalati szoftvereinket, a végfelhasználói támogatás alapvető szerepet játszik produktivitásunk fenntartása szempontjából, s így cégünk piacvezető termékeinek továbbfejlesztéséhez is hozzájárul" -- nyilatkozta Victor Bahna, a Microsoft Corporation globális help desk szolgáltatásokért felelős igazgatója. "A HP vállalta, hogy új technológiáinak, bevált piaci gyakorlatának, valamint globális projekt menedzsment képességeinek bevetésével garantálja az általunk elvárt rendkívül magas szolgáltatási színvonalat."

"Az új HP ágazati mércével mérve is egyedülállóan nagy tapasztalattal rendelkezik a Microsoft technológiával kapcsolatban, és erőforrás-kihelyezési képességei is rendkívül széles körűek" -- nyilatkozta Ann Livermore, a HP Services alelnöke. "A Microsofttal kötött megállapodás jól illusztrálja, milyen kimagasló üzleti értéket biztosít a közelmúltban fuzionált vállalatunk globális üzleti partnereinek, és mekkora hatékonysággal képes kiaknázni a HP Services a kibővült szolgáltatáskínálatban rejlő piaci előnyöket."

A HP és a Microsoft Corporation már több mint két évtizede folytat együttműködést a különféle piacvezető PC- és szervermegoldások fejlesztése, tesztelése és ügyfeleknél történő alkalmazása terén az ipari szabványos technológiák elterjedésének ösztönzése érdekében. A HP folyamatos beruházásokkal segíti a szoftverek integrációját illetve fejlesztését, és rendszeres továbbképzésekkel gondoskodik arról, hogy a HP Services szakértői mindig naprakész ismeretekkel rendelkezzenek a Microsoft technológiáival kapcsolatban. A HP ipari szabványos számítástechnikai innovációi mellett ez a szoros együttműködés is hozzájárul ahhoz, hogy a Microsoft-alapú megoldásokat alkalmazó vállalatok többsége a HP-t választja technológiai partneréül.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról