Szerző: Ady Krisztián

2000. április 26. 18:56

Köszi mindenkinek...

Köszönöm mindenkinek az eredményeket, kaptam jópárat.

HIRDETÉS

Köszönöm mindenkinek az eredményeket, kaptam jópárat.
A konklúziót nem nehéz levonni, a D3D alatt még NINCS T&L.
Azért találtam érdekeset is a küldött tesztek között:

9.50.05

3DMark Result: 2684 3D marks
Transformation and lighting in hardware No
Textures In Single Pass 4
Fill Rate (Multi-Texturing): 398,8 MTexels/s

9.10.34

3DMark Result: 2690 3D marks
Transformation and lighting in hardware No
Textures In Single Pass 2
Fill Rate (Multi-Texturing): 268,7 MTexels/s

Ugye milyen érdekes? A multitextúrás fill-rate majdnem a duplájára nőtt, az 1 órajelciklusok alatt kezelt textúrák száma ugyanis a 2-ről immár 4 lett...
Ez sajnos nem látszik a 3DMark 2000 alatt, T&L nélkül legalábbis.

A TreeMark eredmények alapján a teljesítmény nem emelkedett. Ha valaki lassulást tapasztalt Q3A alatt, ne csodálkozzon, kapcsolja ki a T&L-t. Azokban az alkalmazásokban ugyanis melyek nem használják a T&L-t, erősen hiányozhat annak (feleslegesen) lefoglalt sávszélessége, ami magasabb felbontásokban lassulást eredményezhet.
a címlapról

for the win

1

Windowsra is befutott a Flutter

2020. szeptember 24. 11:59

A Google keresztplatformos fejlesztői keretrendszerével - alfa címke alatt - már windowsos alkalmazások is készíthetők.