Szerző: Bodnár Ádám

2002. június 18. 08:29

A HP nyilvánosságra hozta globális marketingügynökségei nevét

[Mmd] Az integrációs folyamat fontos

[Mmd] Az integrációs folyamat fontos mérföldkövéhez érkezve, a HP ma hivatalosan is nyilvánosságra hozta globális reklámpartnereinek nevét.

A nemzetközi márkareklám-tevékenység vezető ügynöksége a jövőben a San Franciscó-i Goodby, Silverstein & Partners. A termékek és megoldások reklámozását a Publicis Groupe Worldwide globális hálózatának tagvállalatai végzik. A hirdetések és reklámok médiaelhelyezéséért a világon mindenütt az OptiMedia felel. A korábbi interaktív ügynökségi megbízások változatlanul érvényben maradnak.

A mai bejelentésre alig egy hónappal az új HP működésének hivatalos megkezdése után került sor. A fúzió elott mindkét vállalat külön reklámügynökség-hálózat segítségével valósította meg nemzetközi marketingprogramjait. "Az ügynökségi támogatás összevonása alapvető szerepet játszik az egységes márkaarculat és kommunikáció megteremtésében" -- mutatott rá Gary Elliott, a HP marketingkommunikációért felelős elnökhelyettese.

A fenti ügynökségek kiválasztásakor a globális jelenlét mellett a vállalati és végfelhasználói marketing, a kreatív stratégia és kivitelezés, valamint az üzleti információs és kutatási képességek színvonala számított kiemelt szempontnak.

"Partnereink kiválasztása jelentette az első, kritikus fontosságú lépést az új vállalat marketingképességeinek integrálása felé" -- hangsúlyozta Elliott. "A mai bejelentést követően végre hozzáfoghatunk első fontos márkaépítő és reklámkampányunk kidolgozásához, amelynek megvalósítását az év második felében tervezzük."

A fúzió elott a Foote, Cone & Belding (FCB) Worldwide volt a Compaq hivatalos ügynöksége. Az FCB augusztus elején adja át a folyamatban lévő reklámfeladatokat az újonnan kiválasztott cégeknek.

a címlapról