Szerző: Bodnár Ádám

2002. május 29. 14:42

Coca-Cola: a jéghideg MP3-játszó az igazi!

A SONICblue és a Coca-Cola Company bejelentették, hogyy COKE márkajelzésű CD/MP3-lejátszót dobnak piacra. A COKE SP50C lejátszó a nagy sikerű RioVolt SP50 alapjaira épül. A 89,95 dolláros készülék a Coca-Cola ígérete szerint hamarosan kapható lesz.

HIRDETÉS

A SONICblue és a Coca-Cola Company bejelentették, hogyy COKE márkajelzésű CD/MP3-lejátszót dobnak piacra. A COKE SP50C lejátszó a nagy sikerű RioVolt SP50 alapjaira épül. A 89,95 dolláros készülék a Coca-Cola ígérete szerint hamarosan kapható lesz.


SONICblue RioVolt SP50C

"Egy teljesen egyedi termékkel lépünk piaca, amely egyesíti a SONICblue CD/MP3 technológiájának és a Coca-Cola márkanév ismertségének előnyeit" -- mondta David Huffmann, a a SONICblue audiotermékekért felelős alelnöke. "Nagyszerű termék, a COKE SP50C a nyár nagy sikere lesz."

A COKE SP50C legfontosabb jellemzői:

  • CD és MP3 CD lejátszás
  • folyadékkristályos kijelző az ID3 információk megjelenítésére
  • navigáció a könyvtárakban, programozható lejátszási listák
  • akár 120 másodperces rázkódásvédelem
  • 10 óra folyamatos működés 2 AA elemről
  • mellékelt fülhallgató és autós adapter

A Coca-Cola márkájú MP3-játszó a vállalat reményei szerint tovább növelheti a márkanév ismertségét, ezen felül központi szerepet kaphat a cég nyári promóciós kampányaiban. "A COKA SP50C lejátszó egy nagyon vonzó termék, egy egészen új módja a fogyasztók megérintésének. A termék biztosan szerepet kap majd a nyári kampányokban" -- nyilatkozta Susan Feeley, a Coca-Cola North America képviselője.

Az utóbbi időben egyre több, a szórakoztatóelektronikában nem érdekelt vállalat igyekszik saját márkajelzéssel ellátott MP3-játszókkal elnyerni a fiatal vásárlók kegyeit. A Nike jelenleg a Philipsszel működik együtt ilyen készülékek fejlesztésén, de a sportszergyártó korábban a SONICblue (akkor még S3) MP3-játszóit forgalmazta saját neve alatt.

a címlapról