Szerző: Barna József

2002. április 22. 20:56

Az Intel hatalmas összegeket költ mobil processzorainak népszerűsítésére

[Dow Jones] Az Intel nagyszabású reklámkampányba kezdett mobil Pentium 4 processzorainak népszerűsítése érdekében. A Santa Clara-i cég ezúttal több mint ötszörösét költi nyomtatott és televíziós reklámokra, mint amekkora összeget tavaly fordított hordozható számítógépekbe szánt termékeinek propagálására.

[Dow Jones] Az Intel nagyszabású reklámkampányba kezdett mobil Pentium 4 processzorainak népszerűsítése érdekében. A Santa Clara-i cég ezúttal több mint ötszörösét költi nyomtatott és televíziós reklámokra, mint amekkora összeget tavaly fordított hordozható számítógépekbe szánt termékeinek propagálására.

A cég szóvivője, Ann Lewnes elmondta, azért koncentrálnak elsősorban erre a szegmensre, mert az robbanás előtt áll. Mint hozzátette: "Éves szinten 2000-ről 2001-re e piac 30%-kal növekedett igen mostoha gazdasági helyzetben." Az előrejelzések szerint a noteszgépek piaca a PC-piac általános növekedési ütemének kétszeresével nő, hangoztatta.


Az idegenek már tudják...

Noha azt a cég képviselője nem árulta el, hogy a mobil processzorok népszerűsítésére mennyit költött az Intel az elmúlt időszakban, azt tudni lehet, hogy a jelenlegi kampány során a múlt évi reklámköltségvetés ötszöröse kerül felhasználásra.

Az Intel-kampány újdonsága, hogy ezúttal nem a piac kétharmadát adó vállalati ügyfelekre koncentrál, hanem elsősorban az otthoni felhasználókat célozza meg. Amerika-szerte már közel egy hónapja futnak televíziós reklámok és jelennek meg egész oldalas hirdetések a nyomtatott sajtóban. Ezeken túlmenően pedig az Intel pénzbeli hozzájárulással bátorítja hirdetésre az Intel Inside programban résztvevő viszonteladói partnereit is.

A cég mobil processzorokat hirdető televíziós reklámjai megtekinthetőek ezen az oldalon QuickTime, RealMedia és Windows Media formátumban.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról