Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2002. április 17. 12:46

UPC-állásfoglalás a tavaly decemberi belépési díjakkal kapcsolatban

A napokban adtunk hírt a tavaly év végén a UPC-hez került volt TVNET-es ügyfelek belépési díjával, illetve egyéves hűségszerződésével kapcsolatos előfizetői sikerekről. A tavaly átvett volt TVNET-es ügyfelek közül néhányan nem írták alá az egyéves hűségszerződést, így hónapokon keresztül tartozásként szerepelt számlájukon a húszezer forintos belépési díj. Végül több ügyfélnek is sikerült elérnie a tartozás törlését, melyről márciusi számlájukból értesülhettek.

[HWSW] A napokban adtunk hírt a tavaly év végén a UPC-hez került volt TVNET-es ügyfelek belépési díjával, illetve egyéves hűségszerződésével kapcsolatos előfizetői sikerekről. A tavaly átvett volt TVNET-es ügyfelek közül néhányan nem írták alá az egyéves hűségszerződést, így hónapokon keresztül tartozásként szerepelt számlájukon a húszezer forintos belépési díj. Végül több ügyfélnek is sikerült elérnie a tartozás törlését, melyről márciusi számlájukból értesülhettek.

Hagymásy András a UPC kommunikációs igazgatója arról tájékoztatta lapunkat, hogy azoknak a volt TVNET-es ügyfeleknek, akik legkésőbb január 31-ig szerződést kötöttek a UPC-vel, valamint azoknak, akik a tavaly decemberben futott két akció során váltak UPC internetelőfizetővé, nem kellett belépési díjat fizetni. A XIII. kerületi ex-TVNET ügyfeleknek hűségszerződést sem kellett aláírni, a decemberi akcióban csatlakozott ügyfelek pedig egy vagy kétéves elkötelezettséggel mentesülhettek a belépési díj megfizetése alól.

A UPC vállalja, hogy amennyiben a fenti kedvezményes belépési feltételekkel jelentkezett valaki, vagy volt satimexes (a korábbi XIII. kerületi kábeltársaság neve) TVNET-ügyfél volt, és szabályosan, határidőn belül megkötötte a szerződést, ám számláján mégis szerepelt belépési díj, úgy ezeknek az ügyfeleknek jóváírja a húszezer forintot. Fontos tudni, hogy míg a két akció feltétele volt a hűségszerződés, a TVNET-től átvett ügyfeleknél azonban ennek aláírása nem volt kötelező a belépési díj elengedéséhez.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról