Szerző: Ady Krisztián

2002. április 17. 12:38

Gyermekded elvárások a mobiltelefonokkal szemben

[ADAge.com] Már nem csak a gazdagabb országokban, de itthon is megfigyelhető, hogy lassan már a legkisebb gyerekek oldalán, kezében is található mobiltelefon. Elég csak a Pannon GSM Bee márkájú mobiljaira gondolni, mely pontosan ezt a réteget célozza. A NeoPets.com gyerekeknek szóló weboldal felmérésében 3050 fiatal válaszolt arra a kérdésre, miben várna többet mobiltelefonjától, milyen szolgáltatással bővítené azt.

[ADAge.com] Már nem csak a gazdagabb országokban, de itthon is megfigyelhető, hogy lassan már a legkisebb gyerekek oldalán, kezében is található mobiltelefon. Elég csak a Pannon GSM Bee márkájú mobiljaira gondolni, mely pontosan ezt a réteget célozza. A NeoPets.com gyerekeknek szóló weboldal felmérésében 3050 fiatal válaszolt arra a kérdésre, miben várna többet mobiltelefonjától, milyen szolgáltatással bővítené azt.

A kérdésre 5 és 23 év közötti gyerekek, fiatalok válaszoltak, a válaszadók több mint 91%-a 18 év vagy az alatti életkorú volt. A válaszokból kitűnik, hogy már több mint 80%-uk használt mobiltelefont, s meglepő szám, hogy az 5 és 7 év közöttiek 57%-a válaszolt igennel erre a kérdésre. A 8-12 év közöttiek 76, a 13-18 közöttiek 84%-a telefonált már mobilon. A megkérdezett 3050 fiatal 28%-ának van már saját telefonja.

A szolgáltatások körét firtató kérdésre is érdekes válaszok születtek. A fiatalok körében a multimédás szolgáltatásokat nyújtó telefonok a közkedveltebbek, a telefonálás úgymond "mellékes". A megkérdezettek több mint 54%-a hosszabb működési időt, jobb akkumulátorokat szeretne. Több mint 56%-uk szeretné, ha telefonján zenét is hallgathatna, 40%-uk pedig internetes szörfölésre, bögészésre is használná. 37% szeretne képeke nézegetni, tárolni benne, 52%-uk pedig jobb játékokat jelölt meg, mint fontos szempont. A 3050 fiatal 40%-a szerint a szöveges üzenetküldés, az SMS nagyon fontos.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról