Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2002. március 12. 12:44

Magyar internetes vállalkozás terjeszkedik Kelet-Európában

A WebBusiness Internetes Üzleti Információs Adatbank Szlovákiában is megkezdte szolgáltatását. A WebTime Kft. 1998. májusában indította útjára a WebBusiness Internetes Üzleti Információs Adatbankot, melynek fő célja a konkrét üzleti ajánlatok közvetítése.

[HWSW] A WebBusiness Internetes Üzleti Információs Adatbank Szlovákiában is megkezdte szolgáltatását. A WebTime Kft. 1998. májusában indította útjára a WebBusiness Internetes Üzleti Információs Adatbankot, melynek fő célja a konkrét üzleti ajánlatok közvetítése.

A szolgáltatás lényege, hogy bárki díjmentesen meghatározhatja a számára fontos üzleti ajánlatok paramétereit (TEAOR-szám, jelleg és kulcsszó megadásával). A megadott feltételeknek megfelelő ajánlat beérkezése esetén a rendszer automatikusan továbbítja azt számára. Fizetni akkor kell, amikor a cég saját ajánlatát, magáról szóló információt szeretne a rendszerben közzétenni. Egyéves átalánydíjért a felhasználó korlátlan mennyiségben helyezheti el saját üzleti ajánlatait az adatbázisban.

A WebBusiness franchise rendszerben 2000 szeptemberében indult el először Lengyelországban, varsói, majd 2001 májusában Romániában, marosvásárhelyi, szeptemberben Ausztriában, bécsi központtal.

A szolgáltatás jelenleg már öt országban (Ausztria, Lengyelország, Magyarország, Románia, Szlovákia), hét nyelven (magyar, angol, német lengyel, román, szerb és szlovák) érhető el.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról