Szerző: Vörös Péter

2002. március 12. 12:34

Dél-Koreában csúcsot döntött az e-kereskedelem 2001 harmadik negyedévében

[AsiaBizTech] A tavalyi harmadik negyedévben a dél-koreai e-kereskedelem volumene meghaladta a 30 billió wont (kb. 6400 milliárd Ft-ot). A távol-keleti ország statisztikai hivatala közölte, hogy az e-kereskedelmi tranzakciók forgalma 19,6%-kal 31,8 billió wonra nőtt az előző negyedévhez képest.

[AsiaBizTech] A tavalyi harmadik negyedévben a dél-koreai e-kereskedelem volumene meghaladta a 30 billió wont (kb. 6400 milliárd Ft-ot). A távol-keleti ország statisztikai hivatala közölte, hogy az e-kereskedelmi tranzakciók forgalma 19,6%-kal 31,8 billió wonra nőtt az előző negyedévhez képest.

Szektorok szerint nézve az e-kereskedelmi forgalom döntő részét kitevő B2B (business-to-business, vállalat-vállalat) tranzakciók 22,3%-kal 29,6 billió wonra nőttek az előző negyedévhez képest. A B2C (business-to-customer, vállalat-fogyasztó) forgalom 11,6%-kal emelkedett, míg a B2G (business-to-government, vállalat-kormányzat) forgalom 15,1%-kal csökkent a második negyedévhez képest.

A B2B szektoron belül vezető helyen állnak az elektronikai, autóipari és hajógyártó vállalatok, ez lényegében azt jelenti, hogy az e-kereskedelem élén a nagy konszernek és partnereik állnak Dél-Koreában.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról