Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2002. február 27. 19:19

Internetelőfizetőinek véleményére kíváncsi a UPC

Online kérdőíven keresztül méri fel kábeltévés előfizetőinek véleményét a UPC . A 14 kérdésből álló kérdőív az internet-hozzáférés minőségével és az ügyfélszolgálattal kapcsolatban kialakult véleményekre és elvárásokra vonatkozó űrlapmezőkből áll, a kérdőív végén még további nyolc, személyes jellegű kérdéssel. A kérdőívet kitöltők között UPC pólót sorsolnak márciusban.

UPC[HWSW] Online kérdőíven keresztül méri fel kábeltévés előfizetőinek véleményét a UPC. A 14 kérdésből álló kérdőív az internet-hozzáférés minőségével és az ügyfélszolgálattal kapcsolatban kialakult véleményekre és elvárásokra vonatkozó űrlapmezőkből áll, a kérdőív végén még további nyolc, személyes jellegű kérdéssel. A kérdőívet kitöltők között UPC pólót sorsolnak márciusban.

A előfizetői véleményények és elvárások online kérdőívvel való felmérésének az érdekessége, hogy a UPC a chello szolgáltatás 2000 novemberi indítása óta nem merészkedett ilyen nagyszabású, a nyilvánosság előtt zajló internetes közvéleménykutatásra. A UPC és internetes szolgáltatásai a kezdet kezdetétől igen ellentmondásos szereplői voltak jószerivel valamennyi internetes fórumnak, s az online sajtóban számos cikk látott napvilágot a szolgáltató vélt vagy valós baklövéseiről, az ügyfelek kálváriájáról. Mint korábban beszámoltunk róla, jelenleg is több hatóság és szervezet vizsgálja a UPC egyes szolgáltatásait, így a Gazdasági Versenyhivatal, a Hírközlési Főfelügyelet és a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség is.

Bár a kérdőív kitöltésével a UPC valamivel árnyaltabb képet kaphatna a cég imázsáról és a szolgáltatások fogadtatásáról, az eredmények értékelhetőségét jócskán megnehezíti, hogy nemcsak chellós előfizetők, hanem gyakorlatilag bárki válaszolhat a kérdésekre. A fenti malőrt leszámítva magának a felmérés gondolatát üdvözlendőnek tartjuk

A kérdőív az alábbi URL címen érhető el:
http://www1.gfk-wi.com/wi/p5074844/ctl.asp

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról