Szerző: Ady Krisztián

2000. április 18. 18:53

S3D és a Q3A

A fenti kombinációval semmi gond sem volt, egészen a full verzió megjelenéséig. Sajnos azóta sem jött újabb driver, és nagyon úgy néz ki nem is fog, a Savage3D elméletileg halott ezen a téren. Még csak nem mondták ki (hivatalosan).

A fenti kombinációval semmi gond sem volt, egészen a full verzió megjelenéséig. Sajnos azóta sem jött újabb driver, és nagyon úgy néz ki nem is fog, a Savage3D elméletileg halott ezen a téren. Még csak nem mondták ki (hivatalosan).

A GXS webmestere, Jankees készített egy patch-ot, egy Q3 fix-et. Ezt kell bemásolni a Q3 könyvtárába, nameg persze lightmap-et kell használni! Ezzel a patch-el nem fog belassulni azokon a bizonyos helyeken. A patch egyelőre elég kezdetleges, sajna nincs módom tesztelni, így örülnék visszajelzéseknek...

Mik azok a sötét mintázatok, vagy ahogy az angol nevezi őket, dark patternek? Miért találkozunk egyre többször velük és mit tehetünk, hogy ne kerüljünk a csapdájukba?

a címlapról