Szerző: Bodnár Ádám

2002. február 18. 14:01

Valentin napi levelezési roham

[email] Az átlagosnál csaknem 30%-kal nagyobb forgalmat bonyolított a Mailbox.hu ingyenes internetes levelezőrendszer február 14-én, Valentin napon.

[email] Az átlagosnál csaknem 30%-kal nagyobb forgalmat bonyolított a Mailbox.hu ingyenes internetes levelezőrendszer február 14-én, Valentin napon.

A Medián Közvélemény és Piackutató Intézet által is megerősített adatok szerint Valentin napon közel 160,000 oldalt töltöttek le a Mailbox felhasználói, szemben az egy héttel korábbi mintegy 125,000 oldallal. Hasonló növekedési nagyságrendről számol be az E-Card.hu internetes képeslapküldő szolgálat is. Közel 40%-kal volt nagyobb a forgalmuk a Valentin napi héten, mint az azt megelőzőben.

A helyzet külföldön még szembetűnőbb, derül ki a Nielsen/Netratings kutatócég elemzéséből. A szörfölők képeslapküldő rohama helyenként 60-90 %-nál is nagyobb forgalomnövekedést eredményezett. Elemzőjük, Betty Yeh szerint ebben az is nagy szerepet játszott, hogy a Valentin nap az első jelentősebb esemény az év végi ünnepek után. Ezt az elektronikus kereskedelem résztvevői természetesen speciális akciókkal ki is használják.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról