:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. február 15. 09:24

1,9 milliárd dolláros kárt okoznak évente a játékkalózok

[CNET] Az amerikai videojáték-ipar a becslések szerint tavaly mintegy 1,9 milliárd dollár (~525,3 milliárd forint) bevételtől esett el a játékkalózkodás miatt, amely főleg Kínában és Koreában rendkívül erős.

[CNET] Az amerikai videojáték-ipar a becslések szerint tavaly mintegy 1,9 milliárd dollár (~525,3 milliárd forint) bevételtől esett el a játékkalózkodás miatt, amely főleg Kínában és Koreában rendkívül erős.

A legnagyobb amerikai játékszoftver-kiadókat tömörítő Interactive Digital Software Association által ma közzétett jelentés szerint fel kell hívni az amerikai kereskedelmi hatóságok figyelmét a szoftverkalózkodásra.

A szervezet mintegy 50 országot jelöl meg, ahol véleményük szerint nem tesznek elég erőfeszítést az illegális másolatok visszaszorítása érdekében.

"Legalább 100 ország van a világon, ahol a termékeinknek a kalózok miatt gyakorlatilag nincsen piaca" -- mondta Doug Lowenstein, az IDSA elnöke. A szervezet szerint az Egyesült Államokban tavaly 6,35 milliárd dollár bevételt termeltek a videojátékok.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

6

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.