Szerző: Bodnár Ádám

2002. február 15. 09:24

1,9 milliárd dolláros kárt okoznak évente a játékkalózok

[CNET] Az amerikai videojáték-ipar a becslések szerint tavaly mintegy 1,9 milliárd dollár (~525,3 milliárd forint) bevételtől esett el a játékkalózkodás miatt, amely főleg Kínában és Koreában rendkívül erős.

[CNET] Az amerikai videojáték-ipar a becslések szerint tavaly mintegy 1,9 milliárd dollár (~525,3 milliárd forint) bevételtől esett el a játékkalózkodás miatt, amely főleg Kínában és Koreában rendkívül erős.

A legnagyobb amerikai játékszoftver-kiadókat tömörítő Interactive Digital Software Association által ma közzétett jelentés szerint fel kell hívni az amerikai kereskedelmi hatóságok figyelmét a szoftverkalózkodásra.

A szervezet mintegy 50 országot jelöl meg, ahol véleményük szerint nem tesznek elég erőfeszítést az illegális másolatok visszaszorítása érdekében.

"Legalább 100 ország van a világon, ahol a termékeinknek a kalózok miatt gyakorlatilag nincsen piaca" -- mondta Doug Lowenstein, az IDSA elnöke. A szervezet szerint az Egyesült Államokban tavaly 6,35 milliárd dollár bevételt termeltek a videojátékok.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról