Szerző: Ady Krisztián

2002. február 14. 21:44

Nyílt forráskódú lett a Direct3D 8 - OpenGL wrapper projekt

A 2001 februárjában indult projekt célja nem más, mint egy Direct3D 8 -> OpenGL wrapper, emuláció elkészítése. A wrapper fő platformja a BeOS, de Windows operációs rendszerek alá is elérhető az éppen aktuális verzió bináris változata.

A 2001 februárjában indult projekt célja nem más, mint egy Direct3D 8 -> OpenGL wrapper, emuláció elkészítése. A wrapper fő platformja a BeOS, de Windows operációs rendszerek alá is elérhető az éppen aktuális verzió bináris változata.

A projekt sajnos nem halad kellő mértékben. A készítők eredetileg 2001 nyarát jelölték meg az első végleges kód kiadására, ennek ellenére máig az emuláció "csak" 90%-ban lett kész. Ezért a fejlesztők a forráskód kiadása mellett döntöttek, mely remélhetőleg gyorsít majd a wrapper fejlesztésén.

Fontos megjegyezni, ez nem egy DirectX 8 implementáció BeOS operációs rendszer alá, a projekt célja csupán a DirectX 8 grafikus részének, a Direct3D-nek emulálása. A wrapper főként a BeOS alatti Direct3D 8-as fejlesztői munkát segítheti, az elkészült kód ellenőrzéséhez így nem kell operációs rendszert váltani. A Direct3D 8 hívások OpenGL hívásokká fordítódnak le minimális teljesítményvesztés mellett, a BeOS híresen jó OpenGL gyorsítását kihasználva.

A forráskód és bináris állomány a fejlesztők honlapjáról érhető el.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

repairwashing

6

Keserű véget ért a Samsung-iFixit frigy

2024. május 24. 11:58

A független javítócég szerint a koreaiak rendkívül megnehezítették a könnyű javítást lehetővé tevő együttműködést.