Szerző: Ady Krisztián

2002. február 14. 04:06

Kihirdették a játékfejlesztők Oscar-díjának jelöltjeit

A Nemzetközi Játékfejlesztők Szövetsége (IGDA) kihirdette a Game Developers Choice Awards díj várományosainak listáját. A nyerteseket Kaliforniában, a Game Developers Conference (GDC) rendezvényen fogják bejelenteni március 21-én, ünnepélyes keretek között.

A Nemzetközi Játékfejlesztők Szövetsége (IGDA) kihirdette a "Game Developers Choice Awards" díj várományosainak listáját. A nyerteseket Kaliforniában, a Game Developers Conference (GDC) rendezvényen fogják bejelenteni március 21-én, ünnepélyes keretek között.

A jelöltek:

    Az év játéka

    • BLACK & WHITE (Lionhead Studios)
    • GRAND THEFT AUTO III (DMA Design/Rockstar Games)
    • HALO: COMBAT EVOLVED (Bungie Studios)
    • ICO (Sony Computer Entertainment, Inc.)
    • MAX PAYNE (Remedy Entertainment)

    A legjobb új játékfejlesztő stúdió

    • Adrenium Games (AZURIK: RISE OF PERATHIA)
    • Bohemia Interactive Studio (OPERATION FLASHPOINT)
    • Croteam (SERIOUS SAM)
    • Pseudo Interactive (CEL DAMAGE)
    • TimeGate Studios (KOHAN: IMMORTAL SOVEREIGNS)

    Az év legeredetibb játékfőhőse

    • Dante (DEVIL MAY CRY)
    • Daxter (JAK & DAXTER: THE PRECURSOR LEGACY)
    • Ico (ICO)
    • Max Payne (MAX PAYNE)
    • Munch (ODDWORLD: MUNCH'S ODDYSEE)

    A legjobb hangzás

    • Erik Kraber és Jack Grillo (CLIVE BARKER'S UNDYING)
    • Harry Gregson-Williams (METAL GEAR SOLID 2: SONS OF LIBERTY)
    • Josh Randall (FREQUENCY)
    • Marty O'Donnell és csapata (HALO: COMBAT EVOLVED)
    • Thomas Engel (STAR WARS ROGUE SQUADRON II: ROGUE LEADER)

    A legjobb játék design

    • Fumito Ueda és csapata (ICO)
    • GTA3 csapat (GRAND THEFT AUTO III)
    • Lorne Lanning és Chris Ulm (ODDWORLD: MUNCH'S ODDYSEE)
    • Peter Molyneux és csapata (BLACK & WHITE)
    • Shigeru Miyamto és csapata (PIKMIN)

    A legjobb pályakészítő

    • Craig Filshie, William Mills, Chris Rothwell és James Worrall (GRAND THEFT AUTO III)
    • Fumito Ueda és csapata (ICO)
    • Ghost Recon csapat (TOM CLANCY'S GHOST RECON)
    • Scott Campbell, Dave Jaffe, Kellan Hatch és csapata (TWISTED METAL: BLACK)
    • Toshihiro Nagoshi és csapata (SUPER MONKEY BALL)

    A legjobb programozó

    • Kazunori Yamauchi és csapata (GRAN TURISMO 3 A-SPEC)
    • Andy Gavin (JAK & DAXTER: THE PRECURSOR LEGACY)
    • Jason Jones és csapata (HALO: COMBAT EVOLVED)
    • Richard Evans (BLACK & WHITE)
    • Sherman Archibald, John Carmack és Ryan Feltrin (RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN)

    A legjobb vizuális élmény

    • Dan Arey és Evan Wells for animation in JAK & DAXTER: THE PRECURSOR LEGACY
    • Fumito Ueda és csapata (ICO)
    • Kazunori Yamauchi és csapata (GRAN TURISMO 3 A-SPEC)
    • Lorne Lanning és Farzad Varahramyan (ODDWORLD: MUNCH'S ODDYSEE)
    • Tetsuya Mizuguchi és csapata (REZ)

    Innovációs díj

    • BLACK & WHITE (Lionhead Studios)
    • CEL DAMAGE (Pseudo Interactive)
    • FREQUENCY (Harmonix Music Systems)
    • GRAND THEFT AUTO III (DMA Design)
    • ICO (Sony Computer Entertainment, Inc.)
    • KOHAN: IMMORTAL SOVEREIGNS (TimeGate Studios)
    • MAJESTIC (Electronic Arts)
    • MAX PAYNE (Remedy Entertainment)
    • REZ (United Game Artists)
    • SUPER MONKEY BALL (Amusement Vision)

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról