:

Szerző: Vörös Péter

2002. február 6. 13:00

WinPhone Mini Call Center: nagy tudású CRM a kisvállalatoknak

[KHP Budapest, Euronet] A WinPhone Mini Call Centert, Európa-szerte mintegy két és fél millióan használják, s elérhető ára, a nagy rendszereket megközelítő funkcionalitása, egyszerű használhatósága révén a hazai piaci sikerekre is bizton számíthat a forgalmazó Euronet Informatika Rt.

[KHP Budapest, Euronet] A WinPhone Mini Call Centert, Európa-szerte mintegy két és fél millióan használják, s elérhető ára, a nagy rendszereket megközelítő funkcionalitása, egyszerű használhatósága révén a hazai piaci sikerekre is bizton számíthat a forgalmazó Euronet Informatika Rt.

Sokat beszélnek arról, hogy az ügyfelek megnyerésén kívül a megtartásuk is elengedhetetlen egy vállalat hosszú távú sikerhez, s az ezzel kapcsolatos feladatokat, folyamatokat "kézi módszerekkel" nehéz hatékonyan kezelni. A CRM -- avagy ügyfélkapcsolatkezelő -- megoldások az informatika és a távközlés eszköztárának felhasználásával nyújtanak segítséget. Egyre több kisvállalat -- utazási irodák, gépjármű forgalmazók, kis- és nagykereskedők, szállítmányozók, kiadók, és még folytathatnánk a sort -- érzi a piac szorítását, számukra tehet jó szolgálatot a WinPhone Mini Call Center.

Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy az Euronet portfoliójában több CRM rendszer szerepel, így minden ügyfél számára megtalálják az ideális megoldást. A Genesys a világ legelterjedtebb contact center szoftvere, nagy- és középvállalati verzióval is rendelkezik. Szintén a nagyvállalati kör számára ajánlják a rendkívül erős kommunikációs háttérrel rendelkező FrontLine-t, az IBM megoldását, az angol Onyx pedig tisztán CRM rendszer. Ezeket egészíti ki az Euronet termékkínálatának legújabb eleme, a kis- és középvállalatok igényeit kielégítő WinPhone.

A WinPhone szolgáltatásai és legfontosabb előnyei

  • Számítógépes híváskezdeményezés
  • Automatikus hívás irányítás (ACD)
  • Automatikus válaszadó rendszer (Auto Attendant , IVR)
  • Telefonköltség optimizáló (LCR)
  • Számítógép-telefon integráció (CTI)
  • Egységes telefon, fax, e-mail, web, SMS kezelés (Unified Messaging)
  • Számítógépes jelenléti ív (Time Control)
  • Net-partner nyilvántartás (Buddy List)
  • Automatikus hívássoroló (Power Dialer)
  • Csoportos bejövő hívásirányítás (Group ACD)
  • Szakértelem szerinti bejövő hívásirányítás (Skill Based Routing ACD)
  • Felügyeleti funkció (Supervisor)
  • Adathálózaton történő telefonálás (VoIP)
  • Alacsony ár

Általános jellemzők:

  • Magyar nyelvű kezelőfelület és menürendszer
  • Internet Explorer és Outlook integráció
  • Teljes körű call center szolgáltatások
  • Moduláris felépítés
  • Számítógép-telefon integráció
  • A kommunikációs csatornák egységes kezelése (telefon, fax, e-mail, chat, SMS, Web, video)
  • Kompatibilitás a már kialakított infrastruktúrával
  • Adathálózaton történő telefonálás (VoIP)

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 11:32

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.