Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 31. 18:37

Az élet rövid -- játssz többet

Bár az Xbox csak közel másfél hónap múlva jelenik meg Európában, a televíziós reklámkampány már gőzerővel folyik a tőlünk nyugatra eső országokban.

Bár az Xbox csak közel másfél hónap múlva jelenik meg Európában, a televíziós reklámkampány már gőzerővel folyik a tőlünk nyugatra eső országokban.

Ennek részeként mutatták be azt a rövid, ámde rendkívül velős filmet, amely a konzolt hivatott népszerűsíteni. A morbid alkotásban egy ember élettörténetét kísérhetjük végig a szülőszobától a temetőig. Mindenképpen érdemes letölteni és megnézni.

A Microsoft összesen közel 500 millió dollárt kíván az Xbox marketingjére költeni. A reklámhadjárat természetesen nem csak az írott és elektronikus médiában folyik, a redmondi cég többek között a Taco Bell gyorsétteremmel is együttműködik.

Nemrég jelentették be, hogy a Linkin Park nevű népszerű zenekar is a Microsoft konzolját népszerűsíti majd amerikai turnéján.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

MÁLNÁS

7

Tőzsdére megy a Raspberry Pi

2024. május 16. 14:00

Az elmúlt évek meghatározó áramköri lapkáit készítő technológiai cég papírjaival is lehet majd kereskedni a brit tőzsdén.