Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 31. 18:37

Az élet rövid -- játssz többet

Bár az Xbox csak közel másfél hónap múlva jelenik meg Európában, a televíziós reklámkampány már gőzerővel folyik a tőlünk nyugatra eső országokban.

Bár az Xbox csak közel másfél hónap múlva jelenik meg Európában, a televíziós reklámkampány már gőzerővel folyik a tőlünk nyugatra eső országokban.

Ennek részeként mutatták be azt a rövid, ámde rendkívül velős filmet, amely a konzolt hivatott népszerűsíteni. A morbid alkotásban egy ember élettörténetét kísérhetjük végig a szülőszobától a temetőig. Mindenképpen érdemes letölteni és megnézni.

A Microsoft összesen közel 500 millió dollárt kíván az Xbox marketingjére költeni. A reklámhadjárat természetesen nem csak az írott és elektronikus médiában folyik, a redmondi cég többek között a Taco Bell gyorsétteremmel is együttműködik.

Nemrég jelentették be, hogy a Linkin Park nevű népszerű zenekar is a Microsoft konzolját népszerűsíti majd amerikai turnéján.

a címlapról

CODE

0

Vibe codingban nyomul előre a Google

2025. december 5. 12:22

A keresőóriás partnerséget kötött a Replit startuppal, mely időközben meghódította az Anthropic Claude Code és a Cursor területét.