Szerző: Vörös Péter

2002. január 25. 11:47

A Siebel negyedik negyedéves nettó nyeresége és forgalma csökkent

[Reuters] A CRM (customer relationship management -- ügyfélkapcsolat menedzsment) szoftver piacon vezető Siebel Systems szerdán bejelentette negyedik negyedéves eredményeit: a cég nettó nyeresége és forgalma visszaesett az előző év hasonló időszakához képest.

[Reuters] A CRM (customer relationship management -- ügyfélkapcsolat menedzsment) szoftver piacon vezető Siebel Systems szerdán bejelentette negyedik negyedéves eredményeit: a cég nettó nyeresége és forgalma visszaesett az előző év hasonló időszakához képest.

A San Mateo (Kalifornia) központú Siebel nettó nyeresége 65,9 millió $ (részvényenként 13 cent) volt, szemben az előző hasonló időszakában elért 79,5 millió $-ral (részvényenként 15 centtel).

A cég alapítója, Tom Siebel októberben közölte, hogy a vállalat kényelmesen el fogja érni az elemzők által várt részvényenként 9-14 cent közötti nyereséget.

A Siebel negyedéves forgalma 481,4 millió $-ra csökkent a tavalyi 581,6 millió $-hoz képest. Az elemzők 440,25 millió $-os forgalomra számítottak.

A cég részvényárfolyama csütörtökön 2,09$-ral (6,01%-kal) 36,89$-ra emelkedett. Az elmúlt egy évben a részvényárfolyam 12,24-84,50$ között volt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról