Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 15. 09:41

Oktatási együttműködést kötött az Axelero és BKÁE

[email] Együttműködési megállapodást írt alá az Axelero Rt. és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke, amelynek keretében a vállalat négy évig támogatja a tanszéken folyó oktatást, az egyetem pedig a legfrissebb tudományos eredményekkel segíti a vállalat munkáját.

[email] Együttműködési megállapodást írt alá az Axelero Rt. és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke, amelynek keretében a vállalat négy évig támogatja a tanszéken folyó oktatást, az egyetem pedig a legfrissebb tudományos eredményekkel segíti a vállalat munkáját.

Az együttműködés abból a felismerésből született, hogy a két fél ugyanannak a területnek -- a marketingnek -- két különböző oldalával áll szoros kapcsolatban, így az egyetem elméleti és a vállalat gyakorlati oldalon szerzett különböző tapasztalatai kölcsönösen hasznosak lehetnek a másik fél számára. További előnyt jelent a diákok képzési színvonalának javítása: a marketing tanszék a színvonalas oktatással első számú céljának tesz eleget, míg az Axelero jól képzett szakemberekhez juthat a program kapcsán. Elsősorban a diákok profitálnak az együttműködésből, hiszen a közös munkából származó eredmények a tananyagba bekerülve az ő tudásukat gazdagítják, illetve az ösztöndíjasok megfelelő körülmények között végezhetik kutatómunkájukat.

"Vállalatunk különösen fontosnak tartja az internetes kultúra terjesztését, az internethasználat népszerűsítését, és jelentős erőket fektet abba, hogy az internetiparág a magyar gazdaság húzó ágazatai között szerepeljen a következő években. Ez az együttműködés éppen ezeknek a céloknak az eléréséhez nyújt nagyszerű segítséget" -- mondta Simó György, az Axelero Internet általános vezérigazgató-helyettese.

Az együttműködés keretében az Axelero négy éven keresztül támogatja a Marketing Oktatás Fejlesztéséért Alapítványt, illetve ösztöndíjat alapított az 'Internet Gazdaság' témakörben kutató legjobb közgazdásznak, aki számára szükség esetén külföldi vagy hazai tanulmányutat is biztosít. A vállalat a napi gyakorlati munkájából származó, az interneten és az internetes piacon szerzett tapasztalatokkal is segíti a tanszéken folyó oktatási munkát. A 2000. óta folyamatosan oktatott Online Marketing tárgyhoz az idei évtől az Axelero szakmai támogatást nyújt.

"Olyan szakmai együttműködésre nyílik mód a megállapodással, melynek során ötvözhetjük az egyetem naprakész elméleti felkészültségét a vállalat gyakorlati tapasztalataival. Ez a lehetőség ebben a gyorsan változó világban azért a megmaradás egyik fontos záloga, mert a jelenlegi folyamatok talán leglényegesebb összetevője maga az állandósult változás" -- mondta Szakadát István, az Axelero vezető kutatója.

A Marketing Tanszék a vállalat számára rendelkezésre bocsátja a szakterületre vonatkozó legújabb tudományos eredményeket, a marketing, az IT és internet területére vonatkozó kutatásainak anyagát, illetve kedvező feltételekkel végez tanácsadást és kutatást a cég számára. Az Axelero munkatársai továbbá lehetőséget kapnak arra, hogy részt vegyenek a tanszék által szervezett konzultációs és szakmai továbbképzéseken.

"Egymás munkájának pontos ismeretére építve egy olyan jól megfontolt és szerencsés együttműködés született, amelynek alapköve a számunkra legfontosabb cél, a tudás és a tapasztalat átadása. Ebből rövid és hosszú távon is mindhárom fél -- a diákok, vállalat és a tanszék -- csak profitálhat" -- mondta el Berács József, a Marketing Tanszék tanszékvezetője.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról