:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 4. 17:32

2,5 millió ügyfél a Westelnél

[Westel] Az elmúlt évek trendjeinek megfelelően tavaly, a háromszereplős mobilpiacon, az új előfizetést vásárlók közül ismét a piacvezető Westelt választották a legtöbben, így 2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül elérte a bűvös 2,5 milliós határt.

[Westel] Az elmúlt évek trendjeinek megfelelően tavaly, a háromszereplős mobilpiacon, az új előfizetést vásárlók közül ismét a piacvezető Westelt választották a legtöbben, így 2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül elérte a bűvös 2,5 milliós határt.

Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma, ennek eredményeként hazánkban 100 lakosra már 25 Westel előfizetés jut, azaz Magyarországon minden negyedik ember a Kapcsolat mellett kötelezte el magát.

A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetői szám növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.

Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel előfizetők 43 százaléka nő és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százalék vidéken él.

A Westel az évvégi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.

2002. a piacvezető szolgáltató várakozásai szerint a mobil adatátvitel és az ezt biztosító gyors, csomagkapcsolt adatátviteli szolgáltatás, a GPRS éve lesz, amelyet egyébként a Westel a magyar mobilpiacon elsőként tett elérhetővé ügyfelei számára.

A piacvezető Westel felkészülten néz a mobiltelefónia új kihívásai elé, erre kötelezi őt 2.5 millió ügyfelének bizalma és az a számos nemzetközi elismerés, amelyek közül külön említést érdemel a 2001 decemberében kiérdemelt, a Deutsche Telekom legjobb leányvállalatának járó TOP TEAM AWARD díj is.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

4

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.