:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 4. 17:32

2,5 millió ügyfél a Westelnél

[Westel] Az elmúlt évek trendjeinek megfelelően tavaly, a háromszereplős mobilpiacon, az új előfizetést vásárlók közül ismét a piacvezető Westelt választották a legtöbben, így 2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül elérte a bűvös 2,5 milliós határt.

[Westel] Az elmúlt évek trendjeinek megfelelően tavaly, a háromszereplős mobilpiacon, az új előfizetést vásárlók közül ismét a piacvezető Westelt választották a legtöbben, így 2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül elérte a bűvös 2,5 milliós határt.

Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma, ennek eredményeként hazánkban 100 lakosra már 25 Westel előfizetés jut, azaz Magyarországon minden negyedik ember a Kapcsolat mellett kötelezte el magát.

A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetői szám növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.

Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel előfizetők 43 százaléka nő és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százalék vidéken él.

A Westel az évvégi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.

2002. a piacvezető szolgáltató várakozásai szerint a mobil adatátvitel és az ezt biztosító gyors, csomagkapcsolt adatátviteli szolgáltatás, a GPRS éve lesz, amelyet egyébként a Westel a magyar mobilpiacon elsőként tett elérhetővé ügyfelei számára.

A piacvezető Westel felkészülten néz a mobiltelefónia új kihívásai elé, erre kötelezi őt 2.5 millió ügyfelének bizalma és az a számos nemzetközi elismerés, amelyek közül külön említést érdemel a 2001 decemberében kiérdemelt, a Deutsche Telekom legjobb leányvállalatának járó TOP TEAM AWARD díj is.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 23:45

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.