Szerző: Barna József

2002. január 4. 13:59

Az NVIDIA megegyezett az információra éhes hackerekkel

[CNET] Az NVIDIA még tavaly szeptemberben fogott perbe két fiatal holland hackert, amikor tudomására jutott, hogy azok betörtek a cég belső hálózatára. A cég tegnap jelentette be, hogy megállapodott a kéretlen látogatókkal, a megállapodás részleteit azonban nem hozták nyilvánosságra.

[CNET] Az NVIDIA még tavaly szeptemberben fogott perbe két fiatal holland hackert, amikor tudomására jutott, hogy azok betörtek a cég belső hálózatára. A cég tegnap jelentette be, hogy megállapodott a kéretlen látogatókkal, a megállapodás részleteit azonban nem hozták nyilvánosságra.

Az NVIDIA képviselője szerint a "támadók" átjutottak a cég tűzfalrendszerén, és a cég alkalmazottainak, illetőleg stratégiai partnereinek bőrébe bújva bizalmas információk birtokába jutottak az NVIDIA következő generációs grafikus chipjeivel és az azokban alkalmazott technológiákkal kapcsolatban. Az így megszerzett adatokat később publikálták az M3DZone című online számítástechnikai honlapon. Ezek szúrtak szemet a cég képviselőinek.

A betörést feltehetően egyedül az információszerzés motiválta. Amint azt az NVIDIA szóvivője elmondta: "az online oldalak egymást próbálják felülmúlni, és ennek egyik legjobb módja olyan információk beszerzése [és megjelentetése], melyekről a többiek nem tudnak."

Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Standup, IT security meetup, kvízek, szakmázás, barátok, még több sörcsap.

a címlapról

Hirdetés

Ollé, lesz SYSADMINDAY!

2025. július 7. 00:01

Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Standup, IT security meetup, kvízek, szakmázás, barátok, még több sörcsap.

SEMMI

8

Bemutatkozott a Nothing első igazi csúcsmobilja

2025. július 3. 11:59

A prémium modellnek szánt Nothing Phone 3 legegyedibb vonása a hátlapon található Glyph Matrix, amivel a tervezők célja a főképernyő előtt töltött idő csökkentése.